2.673 visninger
|
Oprettet:
Halsbånd - hvor stramt? {{forumTopicSubject}}
Vi har ind til nu brugt en sele Knud, men er gået over til halsbånd, da han er meget lettere gå med når han har det på.
Den anden dag mødte vi så en rigtig sød tæve som han legede lidt med, og før jeg vidste af det havde han fået hovedet baglæns ud af halsbåndet! Jeg fik fanget ham hurtigt igen, men det er ikke det smarteste trick når han ikke er fan af andre hanner! Jeg er nødt til at få lavet et ekstra hul i det, men jeg er i tvivl om hvor stramt det sådan ca. må sidde?
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Hvis det er en kvælerkæde, skal det vare så stort, at det lig kan kommer ned over ørerne, så der er 3-4 led når man "låser" kvaler, halsbåndet...
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 48
Det er et fast halsbånd - kan ikke få mig selv til at bruge kæde, selvom jeg har hørt at det vist ikke er så "synd" som det ser ud, hvis I forstår?
dec 2005
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 48
Jeg tror ikkke helt jeg forstår hvad du mener, men vil da gerne lige præcisere:
Jeg har ikke lyst til at bruge kæde, da jeg synes den ser ubehagelig ud. Godt nok Har jeg hørt at en sådan type halsbånd skulle være helt fin og ikke ubehagelig.
Kunne ikke drømme om at bruge nogen form for kvæler-instrumenter, men det er en kæde vel heller ikke nødvendigvis?
dec 2005
Halsbånd - hvor stramt?