{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad blev der af...??
  • #1   15. maj 2010 Hvis en haér har slettet den, så burde du have modtaget en besked...., eller det plejer man at få

• #2   15. maj 2010 Jep jeg har lige mailet med en HA'er. Det er en fejl at min tråd blev slettet. HA'eren havde også misforstået hvad det var for en side jeg linkede til.

• #3   15. maj 2010 Og risikere at blive frossen fordi en eller anden idi....t IGEN misforstår hvad det er jeg linker til? Nej tak. Så holder jeg sgu bare den hjemmeside jeg fandt for mig selv.

• #4   16. maj 2010 Ja, gør du hellere det. Og måske kan du tage dig lidt tid til at læse brugerbetingelserne i mellemtiden. Reklamer og links til konkurrerende sider er forbudte. Punktum.

For det meste gives der længere snor til folk der bruger links som svar i tråde hvor der søges efter noget, eller hvor folk leder efter erfaring med en vare eller butik, men det er fordi det bliver ødelæggende for debatterne at fjerne hver eneste link i forum. At sidde og kalde andre idioter fordi de beder dig ganske venligt om at overholde de regler du selv har "læst og accepteret" da du oprettede dig er ikke særlig god stil.

Undskyldning hermed tilbagetrukket. God dag til dig.

• #5   16. maj 2010 Sur? Nej da. Jeg har bare i mellemtiden undersøgt om jeg handlede efter reglerne, og det har jeg. Når jeg så derudover kaldes idiot synes jeg kun at det er fair at den tidligere givet undskyldning annuleres. Men et ønske om en god dag kan der altid blive plads til.

• #6   16. maj 2010 Nå.. Sorry.. Tømmermænd, du ved smiley

• #7   16. maj 2010 Søster McFluff - det er ikke dig jeg kalder for en idiot. Den var lidt ment til dem der i min orinale tråd, kaldte mig en løgner og hårdnakket påstod at siden jeg linkede til var min egen, hvilket det jo overhovedet ikke var. Det prøvede jeg også at forklare i tråden, inden den blev slettet.

Jeg har skam læst reglerne for HG, men eftersom jeg mente linket kunne have relevans for andre brugere, så linkede jeg til den. Jeg ser desuden ikke siden som en konkurrent til HG, efter som HG og den omtalte side, slet ikke er lig hinanden. HG er et fora, det er den omtalte side ikke. Folk linker jo ofte. til en vis engelsk/tysk/bla bla bla-side og det har jeg endnu ikke hørt at nogen har fået hug for.

Det er ærgeligt at min originale tråd blev misforstået, men det er ikke min skyld. Folk kunne jo bare være gået ind på siden jeg linkede til, istedet for bare at antage.

God dag.

• #8   16. maj 2010 Det konkurrerer med vores betalende annoncører. Det er nok til at det ikke er i orden.
    http://www.hundegalleri.dk/html/links.asp?categoriID=2

Kommentér på:
Hvad blev der af...??

Annonce