550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Denne weekend.. Denne weekend..

Er her ingen der har oplevet noget stort her i weekenden som i kan dele med os andre?
.......... Eller blot har hafte gode, sjove, almendelige, rolige, dejlige, triste, dumme, herlige dage??

Misja smider jo som bekendt stadig pels (er efterhånden en mejt slank tøz), så hun trængte efterhånden til en ordentlig gang vask med sæbe og det hele......... I fredags lege hun så mudder-klire med en labber-tøz på hendes egen alder og sjovt nok kom SÅ i sæbe-bad derefter ........ *LOL* .......... og hvor hun hader det..

Lørdag mødtes vi så med Nemo og Yvette og tog dytten og kørte i skoven, sikken et herligt vejr det var i lørdags og sikken en dejlig tur på en 2 timer vi hade...... Så kørte vi hjem til dem hvor både nimmer og missy svinede gulvet til med vand og poter *ggs* Og der blev disket op med den herligeste mad og Misja lærte af Nemo hvordan man tigger der i huset.......... Hun kan ellers godt helt selv..*GH*

I dag har så været en slapper dag hvor jeg har gjordt lidt rent og vasket tøj og missyy bare har ligget med poterne i vejret på henholdsvis sengen og sofaen...*SS*...

Det var vores weekend - hvordan med jeres??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Denne weekend..
  • #1   17. jan 2005 Jeg har haft en skøn Weekend..... Som jeg har nævt for nogen, var mig og Nida på et heldags kursus med en meget dygtig Tysk agilityløber og jeg må sige hun er dygtig, hvis jeg bare kunne nå hende til sokkeholderne ville jeg værre glad. Har aldrig set en være så rolig og så hurtig på samme tid, hun sagde næsten ingen ting til sin hund, men brugte sit kropsprog, en fornøjelse at se på, men nu var det jo ikke hende der skulle løbe men os, må sige vi fik lært en masse, og vi var godt trætte bagefter. Så søndag har værret storhviledag her hos :o))

• #2   17. jan 2005 Det lyder meget spændende Gitte, jeg har set en del stævner efterhånden og ja, det er en stor fornøjelse når man virkelig ser et par der løber uden brug af mange høje råb og høje kommandoer hele tiden...

Det må være dejligt at have fået sådan en lærerig dag..

• #3   17. jan 2005 Ja Kanon dag.... jeg føler virkelig jeg har fået noget for pengene, men hun er også en efterspurgt dame, hvis vi er heldige kan vi få hende til at komme en gang til efteråret igen.. Men det lyder også til at du har haft en hyggelig weekend :o))

Kommentér på:
Denne weekend..

Annonce