{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Denne weekend.. {{forumTopicSubject}}

Er her ingen der har oplevet noget stort her i weekenden som i kan dele med os andre?
.......... Eller blot har hafte gode, sjove, almendelige, rolige, dejlige, triste, dumme, herlige dage??

Misja smider jo som bekendt stadig pels (er efterhånden en mejt slank tøz), så hun trængte efterhånden til en ordentlig gang vask med sæbe og det hele......... I fredags lege hun så mudder-klire med en labber-tøz på hendes egen alder og sjovt nok kom SÅ i sæbe-bad derefter ........ *LOL* .......... og hvor hun hader det..

Lørdag mødtes vi så med Nemo og Yvette og tog dytten og kørte i skoven, sikken et herligt vejr det var i lørdags og sikken en dejlig tur på en 2 timer vi hade...... Så kørte vi hjem til dem hvor både nimmer og missy svinede gulvet til med vand og poter *ggs* Og der blev disket op med den herligeste mad og Misja lærte af Nemo hvordan man tigger der i huset.......... Hun kan ellers godt helt selv..*GH*

I dag har så været en slapper dag hvor jeg har gjordt lidt rent og vasket tøj og missyy bare har ligget med poterne i vejret på henholdsvis sengen og sofaen...*SS*...

Det var vores weekend - hvordan med jeres??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denne weekend..
  • #1   17. jan 2005 Jeg har haft en skøn Weekend..... Som jeg har nævt for nogen, var mig og Nida på et heldags kursus med en meget dygtig Tysk agilityløber og jeg må sige hun er dygtig, hvis jeg bare kunne nå hende til sokkeholderne ville jeg værre glad. Har aldrig set en være så rolig og så hurtig på samme tid, hun sagde næsten ingen ting til sin hund, men brugte sit kropsprog, en fornøjelse at se på, men nu var det jo ikke hende der skulle løbe men os, må sige vi fik lært en masse, og vi var godt trætte bagefter. Så søndag har værret storhviledag her hos :o))

• #2   17. jan 2005 Det lyder meget spændende Gitte, jeg har set en del stævner efterhånden og ja, det er en stor fornøjelse når man virkelig ser et par der løber uden brug af mange høje råb og høje kommandoer hele tiden...

Det må være dejligt at have fået sådan en lærerig dag..

• #3   17. jan 2005 Ja Kanon dag.... jeg føler virkelig jeg har fået noget for pengene, men hun er også en efterspurgt dame, hvis vi er heldige kan vi få hende til at komme en gang til efteråret igen.. Men det lyder også til at du har haft en hyggelig weekend :o))

Kommentér på:
Denne weekend..

Annonce