Hvalp død under gåtur.. Hvalp død under gåtur..
Vi har nogen venner, som for 2 uger siden fik en fin lille retrieverhvalp, den er med stamtavle og fra en anerkendt kennel..Alt gik godt, lille Sofie var 8 ½ uge da hun flyttede hjemmefra.Vi så hende i søndags og aftalte, at vores hunde skulle mødes idag..Mandag går familiens piger tur med den lille i kongelundsparken, pludselig ringer de til faderen; hunden har kastet op, virret underligt med hovedet, tissede og faldt om. Faderen skyndte sig at hente hun og unger og op til dyrlægerne på Kongelundvejen, de smed alle dyr og hvad de ellers havde i hænderne og forsøgte at genoplive lille Sofie; men uden held...Ejeren ringede til kennelen for at få gode råd; men fik den besked, at det måtte være noget hun havde spist, fordi deres hunde var altis sunde og raske.Nu ligger Sofie i en fryser, venter på at komme til obduktion på Landbohøjskolen..
Har nogen herinde nogen anelser om, hvad det kan være?Hun havde ikke fået vindruer, rosiner eller chokolade.....
maj 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 1.634
Håber de finder en årsag, da det jo var en frygtelig historie...
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Føler med dem men aner ikke hvad det kan være
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 3
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 3
mar 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Og så lige på tur med pigerne:-(
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Jeg stemmer også på rottegift - fordi der er så pokkers mange rotter på Amager. Det skyldes de store, drænede vådområder - rotterne elsker det.
Jeg har talt med flere "indfødte", som har fortalt rotter er et stort problem, og ikke til at komme af med.
Der findes så mange mærkelige mennesker - jeg kan lige se for mig, en ældre herre gå at strø gift alle vegne, for nu skal han dæleme ordne de satans krapyler. Den type mænd, synes jeg også der er mange af herovre
Frygteligt!
Hvor ligger Kongelundsparken helt præcist ?
For der skal jeg i hvert fald ikke hen, men min altædende hund.
Rottegift er den eneste gift, jeg tror virker så hurtigt. Chokolade er meget lang tid om at virke, det skal først ind i systemet o.s.v. - og vil slet ikke give så voldsom en reaktion.
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
og striden mellem sælger og mig orker jeg slet ik at skrive om.....men kan sige....jeg har aldrig set penge retur....eller anden hvalp som jeg blev lovet.......
Men er en frygtelig oplevelse som man aldrig håber nogen kommer ud for.....kan stadig...og det er snart 3 år siden.....høre hans skrig for mig...og ungerne snakker til dato om hvor frygteligt det var at overvære
mar 2006
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 9
Hvalp død under gåtur..