Buddy vil tisse hele tiden!! Buddy vil tisse hele tiden!!
Hej
Jeg har et spørgsmål vedrørende Buddys tissetrang. Hver gang jeg er ude og gå tur med ham, og min schæferhvalp, Tiger, stopper han op mindst TI gange for at tisse - der kommer ikke rigtig noget efter de første par gange. Og jeg har da en idé om at det er en form for afmærkning af hans territorium, men skal jeg virkelig lade ham trække mig hen på græsstrimlen på siden af fortovet HVER gang, så han lige kan dryppe lidt der inden vi går de næste 10 meter og han så stopper op igen?
jul 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 216
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Drenge pisser territorie af ligeså tit og ofte som de kan komme afsted med det og alle steder. Men de kan godt lære at begrænse det. Min egen hanhund fik kun lov at markere, når vi kom ned på græsstierne og andre områder. På fortov og hvis han ellers skulle 'gå plads' , når jeg gik med ham i snor, havde han bare at følge med. Han kunne godt kende forskel på gåtur, træning, og hygge-tisseture. Det samme med min tæve: hun får heller ikke lov at skide op ad folks hæk eller på fortovet.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.654
Ja jeg er den heldige ejer af en tæve der gør det o.O Hendes beste venner er 2 hanner og da hun var lille skulle hun jo gøre ALT hvad de gjorde. Inklusiv og tisse alle steder, men tror ikke hun selv ved hvorfor hun gør det. Det er bare sejt for hende at være med på den
Heldigvis har jeg lært hende at tisse når hun skal tisse og så er man færdig
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
dec 2005
Følger: 35 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 29 Svar: 927
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 26
Bliver nogle anstrengende ture her i starten, men det er vel bare med at få vænnet sig til det, for ja, som Danni påpeger, så er det vel for vovsernes skyld man tager dem ud. Jeg blev bare lidt i tvivl, især fordi, han ikke gjorde sådan før i tiden. Men jeg skal alligevel til et sundhedstjek i næste uge, så hvis der skulle være noget, får vi det afklaret der.
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 26
Bliver nogle anstrengende ture her i starten, men det er vel bare med at få vænnet sig til det, for ja, som Danni påpeger, så er det vel for vovsernes skyld man tager dem ud. Jeg blev bare lidt i tvivl, især fordi, han ikke gjorde sådan før i tiden. Men jeg skal alligevel til et sundhedstjek i næste uge, så hvis der skulle være noget, får vi det afklaret der.
Buddy vil tisse hele tiden!!