958 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Buddy vil tisse hele tiden!! Buddy vil tisse hele tiden!!

Hej smiley
Jeg har et spørgsmål vedrørende Buddys tissetrang. Hver gang jeg er ude og gå tur med ham, og min schæferhvalp, Tiger, stopper han op mindst TI gange for at tisse - der kommer ikke rigtig noget efter de første par gange. Og jeg har da en idé om at det er en form for afmærkning af hans territorium, men skal jeg virkelig lade ham trække mig hen på græsstrimlen på siden af fortovet HVER gang, så han lige kan dryppe lidt der inden vi går de næste 10 meter og han så stopper op igen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buddy vil tisse hele tiden!!
  • #1   9. maj 2010 Jeps, han er bare en rigtig dreng....

• #3   9. maj 2010 En tisse prøve fra drengen ville jeg tage med til dyrlægen. Han vil kunne udelukke betændelse eller krystaller. Så er du på den sikre side at der ikke er nogen form for sygdom. Så må du finde ud af hvad det så skyldes. Måske er der en tæve der er i løbetid som har gået samme rute og tisset meget, hvad de jo gør i den periode.

• #4   9. maj 2010 Hi hi - Det er en af grundene til jeg nogen gange bliver lidt utålmodig når jeg passer hanhunde..... Synes bare nogle af dem tiser for hver 2. meter vi går....
    Drenge pisser territorie af ligeså tit og ofte som de kan komme afsted med det og alle steder. Men de kan godt lære at begrænse det. Min egen hanhund fik kun lov at markere, når vi kom ned på græsstierne og andre områder. På fortov og hvis han ellers skulle 'gå plads' , når jeg gik med ham i snor, havde han bare at følge med. Han kunne godt kende forskel på gåtur, træning, og hygge-tisseture. Det samme med min tæve: hun får heller ikke lov at skide op ad folks hæk eller på fortovet.

• #6   9. maj 2010 Det er nok bare afmærkning. Men du kunne tage til dr.dyr for at være sikker hvis du er i tvivl smiley

Ja jeg er den heldige ejer af en tæve der gør det o.O Hendes beste venner er 2 hanner og da hun var lille skulle hun jo gøre ALT hvad de gjorde. Inklusiv og tisse alle steder, men tror ikke hun selv ved hvorfor hun gør det. Det er bare sejt for hende at være med på den smiley
    Heldigvis har jeg lært hende at tisse når hun skal tisse og så er man færdig smiley

• #7   9. maj 2010 Jeg har hun- og hanhund, som tisser hele tiden og tisser over hinandens tis, så det tager dobbelt så lang tid. Det er da irriterende, når de er i snor, men det er da også for deres skyld, vi går luftetur. Heldigvis har jeg rig mulighed for at lade dem gå løs.

• #8   9. maj 2010 han er bare en hanhund, vi har også både hanhunde og tæver der tisser hele tiden, og jeg stopper også hver gang, jeg går tur for hundens skyld.

• #9   10. maj 2010 Tak for jeres indlæg alle sammen smiley
    Bliver nogle anstrengende ture her i starten, men det er vel bare med at få vænnet sig til det, for ja, som Danni påpeger, så er det vel for vovsernes skyld man tager dem ud. Jeg blev bare lidt i tvivl, især fordi, han ikke gjorde sådan før i tiden. Men jeg skal alligevel til et sundhedstjek i næste uge, så hvis der skulle være noget, får vi det afklaret der.

• #10   10. maj 2010 Tak for jeres indlæg alle sammen smiley
    Bliver nogle anstrengende ture her i starten, men det er vel bare med at få vænnet sig til det, for ja, som Danni påpeger, så er det vel for vovsernes skyld man tager dem ud. Jeg blev bare lidt i tvivl, især fordi, han ikke gjorde sådan før i tiden. Men jeg skal alligevel til et sundhedstjek i næste uge, så hvis der skulle være noget, får vi det afklaret der.

Kommentér på:
Buddy vil tisse hele tiden!!

Annonce