{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

på den igen *g* {{forumTopicSubject}}

jeg er hverken en hyler eller en der klynker... jeg har valgt den hund jeg har, efter mange overvejelser ..osv... er tilmed monster glad for dem, og får tit mange positive henvendelser..endda fra ældre!

HERE GOES!
min hund har været oppe og toppes med en lille westie.. hun siger det er min hunds skyld.. OG tager selvfølgelig alt ansvar og betager hendes regning osv. (den fik en rids ved øjet og så var der to tandmærker.. min slap med to tandmærker).
Om fredagn.. tre dage efter hvor jeg stadig ikke har hørt fra ejer tager jeg ned til dyrlægen og forlanger en rapport til min forsikring!
her blev vi på det groveste behandlet af hendes dyrlæge (de er venner) og da jeg sætter mig i bilen for at køre ned til min egen dyrlæge står der at hendes hund er bidt af kamphund!.. tak tak!
1: Ved at der er en lov i DK at kamphunde er ulovlige..
2: min hunds race er ikke under de hunde der er ulovlige i DK
3:han er udstillings hund og aldrig blevet brugt eller trænet til kamp.

Jeg blev så rasende at jeg ringede til dem hvorefter jeg fik at vide at det var ejeren der havde sagt sådan og sådan men at de nok skulle lave det om og en undskyldning..

Glemte jeg at fortælle at westie havde mundkurv på ned til dyrlægen.
Her prøver man at være flink på alle måder og så sviner hun os sådan.
ELSKER STADIGVÆK MINE HUNDE.. OG VIL BLIVE VED MED DET.

Om jeg er gal? jeg er rasende!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  på den igen *g*
  • #1   14. apr 2006 Kan godt forstå du er ked af det og gal.... det er trist at blive hakket på når man forsøger at gøre det rigtige...

hvorfor var det din hunds skyld???

• #2   14. apr 2006 ej hvor frækt...

• #3   14. apr 2006 jeg var inde i lejligheden så det ikke men kæresten så det hele... og han siger at han er næsten 100 % sikker på at han så den lille bide ud efter Jack først! men hun siger at han bed først eller overfaldt den sagde hun faktisk! min skyld... gider bare ikke at hele byen skal vide hvilken "dræber" jeg har når hun sidder nede på kroen hver aften og jamre sig!!

• #4   14. apr 2006 På Kroen??? Hun lyder virkelig som en troværdig person!!

Selv om din snappede først kan hendes jo godt have opført sig provokerende og "ragt tunge" af din... Men det er ikke let med de her sager :o(

• #5   14. apr 2006 jeg er bare mega nysgerrig... hvorfor havde den mundkurv på... har man overhovedet sådan en hvis man ved at ens hund ikke snapper/bidder?

• #6   14. apr 2006 Tina: ja, det er lidt mystisk :o)

• #7   14. apr 2006 Det kan sagtens være at den havde mundkurv på hos dyrlægen fordi der er nogle hunde der bare ikke kan udstå dyrlæger.....(incl. min egen)....men kun et bud.....

• #8   14. apr 2006 Hendes hund er da garanteret en arrig lille satan som bider/ snapper efter alt og alle... Derfor mundkurv. Og sådan en Kæ..... burde have et smæk i rumpen for at sidde nede på kroen og hælde vand ud af ørene om dig og din "modbydelige Kamphund"

Jeg bliver sku så gal over sådan nogle emsige madammer!!

• #9   14. apr 2006 i er da i samme "båd".. Begge hunde er kommet til skade, og bare fordi er størst har hun ret til at føle sig mest forurettet???
    Vel har hun sørme da ikke nikke nej!

• #10   14. apr 2006
    "din" ,mangler der lige i mit opstød...

• #11   14. apr 2006 Efter at min hund har haft nogle uheldig episoder, så er han blevet noget aggressiv overfor andre hunde, især store hund. Og når jeg nu ved han har det problem, så fortager jeg da mine forholdsregler, når jeg kan se en anden hund, og som i min situation, ved at han kan hidse sig op, så går jeg i en passende afstand, så den anden hund heller ikke føler sig provokeret af hans adfærd.
    Synes det lyder meget underlig den måde, den pågældende dame udlægger sagen, men sådan er nogle person....desværre.

• #12   14. apr 2006 Folk er sgu fulde af fordomme, bare fordi det er en Amerikansk staffordshire terrier og derfor har en utrolig flot muskelløs krop!
    Dejlige hunde du har...

• #13   14. apr 2006 Ja det er sku en stor skam... Folk som hende pisker bare en unødvendig steming op omkring visse racer...

• #14   14. apr 2006 Tanja > Jeps...og det er sgu en synd og skam...! :o(

• #15   14. apr 2006 øhm var westien i snor og din løs?? var de begge løse eller begge i snor?

synes det lyder lidt som om du desværre bare tog skylden.
    Kender en pitt bull/amstaff som også havde hakket to stk små kræ, den ene gang havde den lille bidt flere gange, før han sagde fra og hakkede et øre og anden gang, kom en lille terrier løbende ud fra en have, på modsatte side af vejen, da de kom cyklende. Den bed og han hakkede den. Ingen af gangene fik han skylden. første gang var i en hundeskov og anden gang på offentlig vej.
    Den første gang den var oppe og slås, var det en bull terrier som kom løs hen og lagde op, pitt/amstaff'n var i snor, så der fik den heller ikke skyld.

myr'n

• #16   14. apr 2006 Snøft en død Bull Terrier....

• #17   14. apr 2006 Jeg synes det er flot at din hund ikke lader sig provokere til mere over for sådan en lille djævel!!!!
    Du må ha' præget den godt- dens racebaggrund taget i betragtning(lav aggressionstærskel).
    Det er synd at det bliver udlagt som endnu en 'farlig kamphund' da mange andre racer ville reagerre på samme måde overfor sådan en lille associal satan.

Kommentér på:
på den igen *g*

Annonce