{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

min Chihuahua spiser ikke. {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg er ved at være lidt nevøs. da min lille loui ikke spiser særlig meget, vi har prøvet lidt forskelligt, men han får nu pedigree hvalpe foder, og han spiser måske 10 bider, og så er det det. han er ved at blive lidt små tynd og kunne godt tænke mig han tog lidt på? er der nogle af jer der har en god ide til, at jeg kan få min lille mand til at spise igen? hans tænder fejler ikke noget da jeg har fået det undersøgt. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min Chihuahua spiser ikke.
  • #2   4. maj 2010 Skift foder. Royal canine chihuahua hvalpe foder.
    I Pedigree er der bare en masse fylde som hunden ikke bruger til noget andet end det fylder i maven. Det samme er der i Royal Canine, men det er trods alt bedre.

• #4   4. maj 2010 Bland evt hans mad op i lidt kogt, lunkent boullionvand ( kylling ).

• #6   4. maj 2010 Sally spiser kun når hun får det smidt ud på græsplænen. Kan snuse til skålen mange gange, men rører det ikke før jeg spreder det i haven. Jeg er glad for at have fundet ud af det for nu spiser hun 2xom dagen hvor hun før kunne nøjes med at tage noget hver 2. dag! Hun får Hill´s dåsefoder, som er så hårdt i konsistensen at det nemt kan skæres i tern.....

• #7   4. maj 2010 da nessa ikke gad spise sit foder før jeg skiftede blandede jeg en lille smule leverpostej i...så røg det ned smiley
    prøv evt også det

• #8   4. maj 2010 stephanie B
    har du altid madskålen stående fremme??
    jeg bruger royal canin hvilket Salto og Milo næsten aldrig spiser op, hvormindre hvis jeg har været væk og kommer hjem igen så hilser de også spiser de lige lidt. du kan også bløde det op, men så skal du havde tyggeben som den kan li så den får brugt sine tænder,
    ellers prøv at ha to tørføder og et godt vådkost og så fyld aldrig mere end to spise skeer i skålen når den så har spist dette så bliver der selfølgelig lagt mere ned i skålen men gerne efter en times tid, hvor mindre hvis den gerne vil ha mere så det bare en spiseske.
    Når den har tømt skålen for foder kan den jo få det andet foder.
    eksempel. min mor tager før afsted end mig så hun lukker chierne ind hos mig plus hun sætter en skål med vådfoder og når jeg så er i skole spiser de det som regel, når jeg så kommer hjem for de lidt tørfoder som de så nipper lidt af i løbet af dagen og sent aften.
    Min Milo var på et tidspunkt tynd men det er da blevet bedre.
    bare lidt råd mvh lea

• #9   5. maj 2010 LEA: tusind tak for din råd, jeg håber jeg kan få ham til at spise.

LENA R: hej lena, jeg har prøvet den med leverpostej, men han begyndte at få slim og blod i sin aførring så det gør jeg ikke mere.
    men ellers tak for rådet.

Kommentér på:
min Chihuahua spiser ikke.

Annonce