1.839 visninger
|
Oprettet:
min Chihuahua spiser ikke. {{forumTopicSubject}}
Hej. jeg er ved at være lidt nevøs. da min lille loui ikke spiser særlig meget, vi har prøvet lidt forskelligt, men han får nu pedigree hvalpe foder, og han spiser måske 10 bider, og så er det det. han er ved at blive lidt små tynd og kunne godt tænke mig han tog lidt på? er der nogle af jer der har en god ide til, at jeg kan få min lille mand til at spise igen? hans tænder fejler ikke noget da jeg har fået det undersøgt.
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
I Pedigree er der bare en masse fylde som hunden ikke bruger til noget andet end det fylder i maven. Det samme er der i Royal Canine, men det er trods alt bedre.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
prøv evt også det
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 543
har du altid madskålen stående fremme??
jeg bruger royal canin hvilket Salto og Milo næsten aldrig spiser op, hvormindre hvis jeg har været væk og kommer hjem igen så hilser de også spiser de lige lidt. du kan også bløde det op, men så skal du havde tyggeben som den kan li så den får brugt sine tænder,
ellers prøv at ha to tørføder og et godt vådkost og så fyld aldrig mere end to spise skeer i skålen når den så har spist dette så bliver der selfølgelig lagt mere ned i skålen men gerne efter en times tid, hvor mindre hvis den gerne vil ha mere så det bare en spiseske.
Når den har tømt skålen for foder kan den jo få det andet foder.
eksempel. min mor tager før afsted end mig så hun lukker chierne ind hos mig plus hun sætter en skål med vådfoder og når jeg så er i skole spiser de det som regel, når jeg så kommer hjem for de lidt tørfoder som de så nipper lidt af i løbet af dagen og sent aften.
Min Milo var på et tidspunkt tynd men det er da blevet bedre.
bare lidt råd mvh lea
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 11
LENA R: hej lena, jeg har prøvet den med leverpostej, men han begyndte at få slim og blod i sin aførring så det gør jeg ikke mere.
men ellers tak for rådet.
min Chihuahua spiser ikke.