838 visninger
|
Oprettet:
LOPPER {{forumTopicSubject}}
er der nogle der ved om det er muligt at køber Frontline Combo Vet, i andre lande Evt. de eller uk, hvor det er billigere end i DK (havde fundet en side under zooplus i de, men de sender ikke til DK)...
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Advantage er billigere end frontline og der er endnu ikke udviklet så meget resistens imod det, som der er med Frontline.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Men jeg ville ikke selv tænke på at spare på lige DET område, for det er så vigtigt at ens dyr bekyttes mod snyltere, så hvorfor ikke bare betale hvad det koster og så finde et andet sted at spare."Ved godt at det er lettere sagt end gjort"
Det er bare ment som et råd, for får din vuf snylterbesøg" så kan det blive dyrt i længden. Advantage beskytter forøvrigt også imod "ræve-skab".
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 54
køber, men forhøre mig på markedet...og min hund SKAL være beskyttet mod flåter, for vi bor og kommer dagligt på marker og skove med høj bevoksning, og her er mange flåter ( mine børn får dem ofte)...det kunne jo være der var nogle der købte andre og billigere steder lige som vi gør med foder...
okt 2009
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg kom også i tanke om at det er ADVOCATE der skal recept til og derfor det produkt som ikke tar flåter.
Sorry igen, jeg har ikke sovet i ca.2døgn så jeg må vist heller "gemme" mine råd til jeg er istand til at husked em korrekt. ;o)
okt 2009
Christina K, jo det kan man godt, og hos dyrehandleren og på nettet.
LOPPER