{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOPPER
  • #1   26. apr 2010 Nææ... Men du kunne skifte til et andet mærke end frontline ;o)

    Advantage er billigere end frontline og der er endnu ikke udviklet så meget resistens imod det, som der er med Frontline.


  • #2   26. apr 2010 Jeg bruger Advantage på mine fordi det fjerner ALLE kryb Desværre undtagen FLÅTEN, og man skal huske at det ikke kan købes i håndkøb der skal en recept fra dr.dyr til, og så man skal overveje hvilke snyltere ens vuffere bliver udsat for i løbet af året, for man må ikke blande loppemidlerne da ens hund/e let kan få en overdosis.
    Men jeg ville ikke selv tænke på at spare på lige DET område, for det er så vigtigt at ens dyr bekyttes mod snyltere, så hvorfor ikke bare betale hvad det koster og så finde et andet sted at spare."Ved godt at det er lettere sagt end gjort"
    Det er bare ment som et råd, for får din vuf snylterbesøg" så kan det blive dyrt i længden. Advantage beskytter forøvrigt også imod "ræve-skab".


  • #3   26. apr 2010 Ok - det er ikke et spørgsmål om at køber eller lade være pga prisen, der er bare så meget andet der kan købes andre steder og billigere, er typen der ikke bare
    køber, men forhøre mig på markedet...og min hund SKAL være beskyttet mod flåter, for vi bor og kommer dagligt på marker og skove med høj bevoksning, og her er mange flåter ( mine børn får dem ofte)...det kunne jo være der var nogle der købte andre og billigere steder lige som vi gør med foder...


  • #4   26. apr 2010 Har da lige fundet Advantage på nettet?? Er der forskel?

  • #5   26. apr 2010 Sorry Kristina. jeg tænkte ikke ordenligt over hvordan jeg skrev. det var ikke min mening at være efter dig på nogen måde.
    Jeg kom også i tanke om at det er ADVOCATE der skal recept til og derfor det produkt som ikke tar flåter.
    Sorry igen, jeg har ikke sovet i ca.2døgn så jeg må vist heller "gemme" mine råd til jeg er istand til at husked em korrekt. ;o)


  • #6   26. apr 2010 Helt ok, tror alligevel jeg prøver Advantage, da det virker efter 20 min, og han har nået at få lopper...
    Christina K, jo det kan man godt, og hos dyrehandleren og på nettet.


Kommentér på:
LOPPER

Annonce