Indsamling til gadehunde i Polen {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har besluttet mig for at hjælpe med indsamling af alt til hunde, til hjælp til gadehunde i Polen! Alt som I kan undvære/skal smides ud kan bruges:
Halsbånd, liner, seler, kurve, puder, håndklæder, sengetøj der alligevel bare skal smides ud eller er slidt, tæpper, legetøj, foder, godbidder, snacks, tyggeben (Også selvom udløbsdatoen er overskredet med 0-3 mdr.) Overskydende medicin (penicillinpiller, smertestillende osv osv som man ikke har fået brugt op - Dette må så IKKE være for gammelt - Og det er faguddannede dyrlæger der administrerer medicinen så der er ingen grund til bekymring mht. at indlevere rest af medicin).
Jeg samler ikke penge ind, da de selv administrerer det via hjemmesiden ( www.gadehunde.dk)
Håber at I vil tage godt imod dette indslag!
Jeg befinder mig i Frederikshavn men hvis I er flere som kan samle ind i Hjørring, Ålborg og andre byer nord for Ålborg, så kører jeg gerne efter det, når der bliver samlet nok ind hos en.
Mange hilsner fra Sheila
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 127
Men husk, at de ikke er intresseret i legetøj til hundene dernede, da hundene ikke kan administrerer at have legetøj.
Håber du får noget samlet ind, til de dejlige hunde.
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 51
Nej,. de store hunde kan ikke helt kapere legetøj, men hvalpene kan!
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Indsamling til gadehunde i Polen