{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diverse hundeforsikringer -bedste ?
  • #1   19. apr 2010 Ps.Ja i må selfølgelig godt sige dem i syntes evt er dårlige og gerne en grund.
    Også sygedækninger er int.

• #2   19. apr 2010 Dyrekassen Danmark og Alm. Brand skulle være de bedste.

Har selv Alm. Brand og er yderst tilfreds

• #4   19. apr 2010 Jeg har Dyrekassen og har aldrig haft problemer med dem, er rigtig glade for den forsikring:o)

• #5   19. apr 2010 Har Dyrekassen DK og har intet at klage over :o)

• #6   19. apr 2010 Har Alm. Brand og kan kun anbefale dem

• #7   19. apr 2010 Mette A : Den forsikring er det så fordi i er i et forbund vedr jeres arbejde feks eller kan alle melde sig ind ? Jeg er nysgerrig på hvor mange hundeforsikringer der egentlig findes og især dem hvor alle kan melde sig ind smiley

• #8   19. apr 2010 Dem som har prøvet at anmelde noget : Hvor lang tid gik der ca før i fik jeres penge ? da i havde indsendt anmeldelse,fik i så et retur svar som feks : Vi har modtaget din anmeldelse og behandler sagen ?

• #9   19. apr 2010 Og kan man trække sin anmeldelse tilbage feks ?
    Håber i vil komme med alt i syntes er relevant..

• #10   19. apr 2010 Topdanmark har lige efter påske lanceret nye forsikringsdækninger til både hund og kat. Livslang sygeforsikring, betaling af medicin, diverse operationer, som normalt ikke er dækket. Man får hvad man vil betale for. Sådan er det for alle forsikringstyper. Det er ikke om prisen er billig, men om man får dækket skader.

• #11   19. apr 2010 Gitte : Lyder spændene,vil lige undersøge det nærmere tak smiley

• #12   19. apr 2010 dyrekassen danmark og skal have skiftet da de ikke dækker racerelateret sygdomme = alt hvad en fransk fejler smiley

Har hørt at alm. brand skulle være godt hvis man har en franskmand smiley

• #13   19. apr 2010 Mia aka Kaj og Oscar : Okay,race relateret sygdommer,,havde jeg slet ikke skænket en tanke,,hmm,,så der nok også andre racer der lider under det,,,men dem som så dækker De Franskes sygdomme,,skal i så betale kæmpe forsikringer eller ?

• #14   19. apr 2010 Jeg er meget tilfreds med Alm. Brand, de dækker dog ikke medicin. De har ikke noget loft for alder.

• #15   20. apr 2010 Så vidt jeg kunne finde ud af, da jeg skulle have sygeforsikring på Sille, var at der kun var 2 der dækkede hunden livsvarigt. Dyrekassen Danmark og Alm. brand.

Da min hund er en lille en og derfor forhåbentlig bliver meget gammel, var jeg ikke 1 sekund i tvivl om at jeg skulle have en der dækker livsvarigt.
    Kan godt være nogle af de andre dækker mere de første 8-10 år hvor de dækker, men jo ældre hunden bliver, jo mere bliver de ofte syge, og så er det jo faktisk først, når forsikringen er holdt op, der ved de 8-10år, at man virkelig har brug for den.

Derfor valgte jeg Alm. brand, og er fuldt ud tilfreds med dem smiley

• #16   20. apr 2010 Elen@: Hej smiley det lyder godt,men kan alle melde sig ind der ? det hedder jo Gartnerens,skal man være gartner eller være i fagforbund osv for at være medlem ?

• #17   20. apr 2010 Nej ikke hvad jeg har hørt :)) Jeg skal selv igang med at undersøge det, så jeg kan få skiftet... Men koster det samme for alle, de dækker bare bedre.

• #18   20. apr 2010 Vi har trekroner forsikring, og dem er vi meget tilfredse med.
    Jeg giver 1800 kr for 2 hunde for sygeforsikring og ansvar, og så dækker de godt.
    De betalte bla. for vores shar pei´s øjenopration, selvom det er en race relateret ting.

• #19   20. apr 2010 Tonny&Maja : det lyder som et ret godt valg med Trekroner smiley

Elen@ : Pyh,så behøver man ikke at have grønne fingre hvis jeg nu valgte den smiley

I må gerne blive ved at skrive herinde,også hvis i kommer i tanke om andet der kan være interessant at vide,det er jo en jungle at vælge forsikring.Jeg har selv Tryg til min hund og hest men har ikke haft brug for den endnu så ved ikke hvordan de er.
    Jeg vil bestille papir,tale med assurandører i de forskellige seldkaber og så ganske kort prøve at beskrive ulemper/ goder hos de forskellige og så sætte det ind her..Kommer ikke lige over natten så håber i er lidt tålmodige smiley

AVLERE: kunne være godt hvis i vil melde hvad i syntes er bedst da det jo nok er en erhvervsmæssig forsikring i har smiley

• #20   20. apr 2010 Elan@ : Super,det kan jo spare lidt tid smiley

• #21   27. apr 2010 Håber det er ok jeg stiller et spørgsmål her...til jer der har hos dyrekassen.. hvad giver I for ansvar uden stamtavle.
    Og vedr. gartnerens forsikring står der man skal betale 400 % tillæg for muskelhunde racer eller blandinger heraf??

Kommentér på:
Diverse hundeforsikringer -bedste ?

Annonce