Hmmmm! Hmmmm!
God formiddag alle..
Jeg har her til formiddag skrevet til admin. angående de manglende billeder inde på de forsk. poient-sider, altså der hvor vi kan se dem der har givet en poient ;o))
Jeg har gjordt opmærksom på at de nu har manglet i et stykke tid og har spurgt om de kommer tilbage igen...
Yderligere har jeg spurgt om de reaklame bannere der er kommet op på de enkeltes foto-sider, om de (bannerne) ikke istedet for kan komme ud i de offentlige sider herinde i stedet for da de skæmmer de enkelte gallerer...
Jeg håber at få et svar på mine spørgsmål og når jeg gør så skriver jeg svarerne her i tråden til de af jer der er interesseret ;o)
Hav en super lørdag her i dette skønne friske sol-skins vejer og lad os håbe det forbliver så dejligt dagen igennem -
- vi skal nemlig i skoven i eftermiddag og så ville det jo være skønt med sådanne et solskins vejr :oD
Knus Karina og Miss Misja..
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Det ville være noget nemmere end det her ;o)
okt 2004
- så er jeg frygtelig bange for at mange - rigtig mange hunde herinde fra endten skal ha et kateder sat op - lære at gå på katte bakke - eller ha ble på..............for vi kommer jo aldrig væk fra 'puteren hvis vi kan chatte sammen herinde......veller......*LOOOOOOOL*..
okt 2004
Skal i skoven nu - ha' en super lørdag allesammen...^_=..
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
Men jeg har ikke fået svar og det er nogle måneder siden jeg spurte...
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Måske sku vi bare allesammen skrive og spørge?..............
Hmmmm!