{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår kommer hun i løbetid?
  • #1   13. apr 2010 Der går nok ikke så længe. Min tæve kom i løbetid første gang da hun var omkring 7-8 mdr smiley

• #2   13. apr 2010 Det er meget forskelligt... Har hørt om en der var 6 mdr og en anden er 10 mdr og har ikke været det endnu... Der er vist ikke nogen regel for hvornår det sker...

• #3   13. apr 2010 Okay, men min veninde har en hanhund på lidt over et år, han "hopper" på hende, kan der ske noget ved det?

• #4   13. apr 2010 ja det kan det....

hvis i ikke lige opdager at hun er i løbetid .... og det er ikke lige tydeligt hos alle hunde, især ikke i den første.

hvis det er noget han er begyndt på her inden for det sidste, kunne det jo godt være tegn på at den er nært forestående.

under alle omstændigheder ville jeg ikke lade nogen hanhund hoppe på min tæve....

• #5   13. apr 2010 Det kan være en dårlig vane han har, men som Connie siger kan det bestemt også være tegn på at hun er ved at komme i løbetid og så skal i være forsigtige for hun er bestemt ikke gammel nok til at kunne tage sig af et kuld hvalpe, men desværre kan det nemt ske at hun bliver drægtig....
    Og som det også er nævnt er det ikke altid man lige opdager de er i løbetid.. Nogle bløder ikke så meget, og nogle er rigtig gode til at holde sig rene...

• #6   13. apr 2010 Okay, nej hun er under alle omstændigheder ikke klar til hvalpe endnu. Hun er kun selv en hvalp. Jeg synes ikke han plejer at være så meget over hende, som han er blevet. De må bare være adskildt, og holdes øje med når de er sammen. Jeg skal ikke risikere noget smiley

• #7   13. apr 2010 Ja og husk at det går HURTIGT når først han hopper på hende.... Bare i kigger væk to sekunder kan det være for sent og når først han er "kommet ind" kan i ikke skille dem ad... Så det er nok bedre at holde dem adskilt noget tid til du er sikker på hun ikke er i løbetid...

• #8   13. apr 2010 Bliver jo helt nervøs nu. Ja det er rigtig at vi ikke kan skille dem fra hinanden når det er. Det er lidt risikabelt at de så er sammen lige pt :s Håber min lille Malou er stædig som hun plejer.

• #9   13. apr 2010 tro mig den dag hun er højløbs...der forsvinder stædigheden

• #10   13. apr 2010 Ja man skal være ret obs i løbetidsperioderne... Nogle tæver vil slet ikke have hannerne i nærheden af sig og andre lægger bare halen til side med det samme... Men se tiden an et par uger og hold dem adskilt så længe så burde i forhåbentlig snart kunne se om hun er i løbetid...

• #11   13. apr 2010 det kan sagtens være en måned til hun kommer i løb.....en uerfaren hanhund vil allerede reagere på duften på det tidspunkt.

du kan gøre det, at du når hun har sovet, tjekker med en vatrondel om der er blod....altså inden hun når at slikke sig

• #12   13. apr 2010 Okay det vil jeg prøve,for hun slikker sig ofte.

Kommentér på:
Hvornår kommer hun i løbetid?

Annonce