{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af race :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..
Jeg har i lang tid overvejet at få mig en hund, og har besluttet mig for, at nu her til sommer skal det være.

Jeg har læst en hel masse og er kommet frem til nogle racer som jeg syntes er passende.. Ville høre jer, hvad i syntes smiley

Lidt om mig: Jeg bor i en lejlighed på nørrebro på 65km2. Jeg har 3 katte som jeg elsker mere end noget andet.. De er ret forskellige. Den ene er en maine coon som der er mega gang i, den anden er en huskat som er lidt speciel fordi hun er vokset op som hittekilling, og en perser, som er lidt reserveret.. Men de har det rigtig godt sammen trods forskellighederne..

Jeg studerer og har derfor meget tid hjemme, så føler sagtens at jeg ville kunne have en hund.. Specielt fordi jeg fra efter sommerferien går på halv tid, og derfor har endnu mere tid til at få mig en lille hvalp. smiley

Jeg er selv opvokset med hund fra jeg var helt lille, og har været vant til golden retrivere..

Hunden jeg leder efter skal:
- ikke kræve speciel meget motion (jeg har intet imod at gå nogle gode lange ture, men den skal helst ikke løbe på væggene alligevel, og jeg har jo ingen have så det ville være synd)
- ikke gø særlig meget(vil helst ikke gøre mine naboer sure
- Kunne lide katte smiley

Det gør mig intet hvis den fx er langhåret, det er jeg vant til fra min perser:)

De hunde jeg har læst om og følt passende har været:
-Shih tzu
- Malteser
- Mops
- Cavelier king charles spaniel
- Dværgpuddel

Ville bare høre om i havde nogle indputs fra fx nogle af de hunderacer, eller eventuelt nogle andre som også kunne gå an til mig? smiley

tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af race :)
Kommentér på:
Hjælp til valg af race :)

Annonce