dogtown=tuder {{forumTopicSubject}}
jeg har nu efterhånden set denne udsendelse med dogtown hvor de redder vickhundende /pittbulterrier som vick jo brugte til kamp.... og hver gang jeg ser udsendelsen igen så stor tuder jeg simpelthen , både af raseri men os af glæde over at se disse hunde blive reddet og rehabiliteret.
der er specifikt 2 af hundene der bare har sat sig i mit hjerte...
Gergia> en tæve som blev tvunget til at kæmpe for sit liv, tvangsparret for at fører vindergenet videre, fik rykket alle sine tænder ud osv.... at se den logrer da de redder den og se hvor hurtigt den knytter sig til den enklte passer og stadig være så utrolig glad , gør mig enormt rørt over dens sind til mennesker....!
så er der cherry> en ung han som os er blevet brugt i kamp, da de fandt ham var han så bange og så sky at han ik ville gå han lagde sig ned og så ud som om han tigged om at blive aflivet! de prøver en masse og han blir ved at være dybt bange.. IK agresiv men bange... de lukker ham sammen med en anden han a racen pitbull som de har machet med personligheden... der går 1 time hvor de lige kigger hinanden ad uden a angribe og lige pludselig leger de sammen som var de søskende.... det er så smukt! og som passeren siger ingen skal komme og fortælle dem at man ik kan rehabiliterer en kamphund og at en kamphund som faktisk har kæmpet og været udsat for mennesket mest grummer luner ik kan med en anden hund for der var beviset på det modsatte...
Jeg elsker og hader den udsendelse men tuder altid .
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
jul 2007
ja det strækker sig over 5 måneder og alligvel slutter de a med at vise af mange a hundende er adopteret ud:) vigtig detalje!
maj 2009
jul 2007
maj 2009
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Og derudover mener jeg at de går alt alt for langt generelt på Dogtown. Jeg må indrømme, at jeg nogle gange ryster på hovedet når jeg ser de programmer..
jul 2007
som min dyrlæge sir så længe hunden kan logre med halen ville han aldrig aflive den. og må sige jeg enig... self en brækket kæbe og hale er grimt men det slet ingenting i forhold til nogen andre hunde der kommet mer til skade som man ik afliver... det her er mere mentalt... og to kamphunde der har kæmpet som kan lege sammen uden problemer er de nødt til a bli aflivet?? for det syns jeg så bestemt ik. jeg syns det stort de ser ud over folks meninger omkring hvad man bør gøre men de står med hunden i hånden det er dem som er udd ik os...
gergia bestod satdig 6 ud af 10 natasja... så ja det kan da godt være hun var aggresiv men så må man tag de forbehold... som sagt ik noget der kom bag på mig hun var det... efter hvad hun var udsat for... men til farer for mennesket der pased hende var hun jo ik! så i hans hjem ville hun sikkert ku fungere så godt den slags hunde nu kan...
man bliver virkelig nødt til at se lidt ud over ens egene meninger for disse mennesker er ik kåret som de bedste til at redde og rehabilitere hunde for ingenting....
jul 2007
link til at se cherry klarer sig godt og er i fast familie....
dogtown=tuder