{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

dogtown=tuder {{forumTopicSubject}}

jeg har nu efterhånden set denne udsendelse med dogtown hvor de redder vickhundende /pittbulterrier som vick jo brugte til kamp.... og hver gang jeg ser udsendelsen igen så stor tuder jeg simpelthen , både af raseri men os af glæde over at se disse hunde blive reddet og rehabiliteret.

der er specifikt 2 af hundene der bare har sat sig i mit hjerte...

Gergia> en tæve som blev tvunget til at kæmpe for sit liv, tvangsparret for at fører vindergenet videre, fik rykket alle sine tænder ud osv.... at se den logrer da de redder den og se hvor hurtigt den knytter sig til den enklte passer og stadig være så utrolig glad , gør mig enormt rørt over dens sind til mennesker....!

så er der cherry> en ung han som os er blevet brugt i kamp, da de fandt ham var han så bange og så sky at han ik ville gå han lagde sig ned og så ud som om han tigged om at blive aflivet! smiley de prøver en masse og han blir ved at være dybt bange.. IK agresiv men bange... de lukker ham sammen med en anden han a racen pitbull som de har machet med personligheden... der går 1 time hvor de lige kigger hinanden ad uden a angribe og lige pludselig leger de sammen som var de søskende.... det er så smukt! og som passeren siger ingen skal komme og fortælle dem at man ik kan rehabiliterer en kamphund og at en kamphund som faktisk har kæmpet og været udsat for mennesket mest grummer luner ik kan med en anden hund for der var beviset på det modsatte...

Jeg elsker og hader den udsendelse men tuder altid .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dogtown=tuder
Kommentér på:
dogtown=tuder

Annonce