{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bytte sin hund ?
  • #1   6. apr 2010 Den kan jeg heller ikke lige følge : (

• #3   6. apr 2010 Nej, det er komplet vanvittigt i min verden!! : (
    Hvorfor skulle man bytte sin hund væk, hvad er pointen? Det må være i situationer hvor hunden ikke kan med anden hund i hjemmet, ikke kan bruges til avl og anden avlshund skal findes, ikke ''passer'' sammen med ejer e.l.
    Men, at man kan gøre det i praksis forstår jeg på ingen måde!

Har på hestegalleri også set at mange bytter heste/ponyer som var det sko eller tasker - Da jeg havde hest havde jeg da et meget nært forhold til hesten og gik helt ned da hun blev solgt.. Hmm.. Ville ikke kunne forestille mig at bytte hende væk på dén måde? : /
    Ved godt mange ikke kan sammenligne hund og hest, men min hest betød meget for mig.

• #4   6. apr 2010 ja hvis sådan en vanvittig person vil bytte, ja så bytter jeg gerne.............................

.til en tøjhund..................

og redder staklen fra den person.............

• #5   6. apr 2010 Jeg ville ikke, og forstår ikke nogen kan. men man ser det af og til.

• #6   6. apr 2010 Det er da en underlig holdning at have til levende væsener. Så engang en ennonce på Banoon med en der ville sælge sin hund eller bytte for en playstation og andet elektronik eller en scooter.
    Desværre er der nogle som kun opfatter dyr som en vare man kan tjene penge på ;-((

Jeg kan til en vis grænse sætte mig lidt ind i tankegangen, når det drejer sig om avlsdyr for at få tilført nye linjer - og så alligevel ikke....

• #7   6. apr 2010 Jeg har kun set det én gang herinde, og ellers aldrig.. Kan huske jeg blev rigtig forarget dengang jeg så annoncen!
    Det var en ung pige der havde en lille blandingshund (chi/dværgpincher eller dansk svensk/dværgpincher mener jeg?), men hun ville hellere have en ren dværgpincher da den passede bedre i størrelsen - Derfor søgte hun én der ville bytte sin dværgpincher for hendes hund.. smiley Jeg var i chok..

• #8   6. apr 2010 Jeg synes eller ikke det er iorden... Et er at hund og person måske ikke passer sammen men at bytte sin bedste ven kan man da ikke bare... Man gør vel os nogen overvejelser inden man vælger hunden... Jeg sys ikke man kan være det bekndt over for sin bedste ven... Men det er jo så bare min holdning...

• #9   6. apr 2010 hvis man har hunde til avl er det vel ok at bytte , for at få nyt blod ind i sin avl, det kan jeg ikke se noget galt i, det er hunde og ikke børn vi taler om.

• #10   6. apr 2010 øhhhh

" bytter man så lige over eller er det købsprisen der bestemmer saldoen "

og skal man så have penge op af lommen samtidig hvis ens hund ikke er så meget værd ?

jeg bytter gerne mine 2 børn lige over til 2 hunde smiley hvis det kan friste nogen smiley

ironi kan forekomme

• #11   6. apr 2010 Om man sælger hunden for så at købe en anden eller om man bytter ser jeg heller ikke den store forskel i....

Jeg synes det er mere synd for både dyr og menneske, hvis de skal være i et forhold/hjem som ikke fungerere sammen.....

Kommentér på:
bytte sin hund ?

Annonce