{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aj, ad blære på tisekonen
  • #1   6. apr 2010 Money har haft en enkelt dengang hun var drægtig.. men den gik væk igen.,.. så gjorde ikke mere i det..

• #2   6. apr 2010 ja buffy har sådan nogle gule bumse ligne tingester, ja ved godt det er ulækkert, men jeg trykker dem ud, hun får dem sådan set også på hagen.. kender flere af den type hunde dar har det..

skal dog lige siges af buffy får det i perioder, og når hun har dem er det ca en måneds tid. tror det er noget homonelt.

• #3   6. apr 2010 Ok. ja de ligner nemlig bare bumser der er på vej... Så lader jeg mig selv manne til ro igen.....
    Puha troede lige det var alvorligt....

• #4   6. apr 2010 Min tidligere Rottweiler Emma havde dem tit på tissekonen hehe og på hagen.. Det hormonforstyrrelse. Emma fik kræft og da hendes hvalp Tessa begyndte at få samme slags bumser, ja så røg hun til dyrlægen og fik understellet fjernet. Så var bumse problemet klaret

• #5   6. apr 2010 Stig - nej det kan hun ikke være da hun kun har haft kontakt til en kasteret hanhund under hele sin løbeitd. smiley

• #6   6. apr 2010 Rikke S. så passer det meget godt med min formodning om at det var homonelt..

men kender rigtig mange hunde der har det.. mon ikk det lidt som os, nogle kvinder udvikler brystkræft, andre gør ikke...

• #7   7. apr 2010 Betina: Jo det nok ik alle hunde der ender med kræft.. HELDIGVIS. Tessa havde begyndende cyster på æggestokkene og hun var lige blevet et år, så jeg var glad for jeg smed hende til dyrlægen. Men ja bumserne er homonelt, vi tøzer får jo os nogengange en bums eller 3 ilige midt i ansigtet når vi skal ha menstruation og gerne lige midt i ansigtet, den dag man skal et eller andet hehe

Kommentér på:
Aj, ad blære på tisekonen

Annonce