{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

så fandt jeg de vise sten :-) {{forumTopicSubject}}

Min Simba er blevet kønsagressiv efter han er blevet kastr. og derfor lugter dejligt af hunhund i løb.
Dette bevirker at ALLE hanhunde vil humpe ham , Simba bliver tosset og siger fra og så står jeg der med to rasende hanhunde .
Jeg spurgte om hjælp herinde , for hvordan jeg tackler disse situationer når jeg lufter Simba , som altid er i snor.

Af de forskellige råd jeg fik valgte jeg at følge disse to :

- få Simbas opmærksomhed vha. af godbidder ligeså snart jeg så en løs fremmede hund.
- hvis hanhunden nærmer sig Simba og dens ejer er langt væk , råber jeg højt ;

DET HER GÅR IKKE ; MIN HUND ER AGRESSIV , KALD DIN HUND TIL DIG NUUUUUU !!!!!!

( rådet var egentlig , min hund har skab , men jeg kan bedre lide agressiv smiley )

Så kan i nok tro , at de løse hundeejer kan få sat benene i gang sammen med deres mærkelige anråb til deres hunde , som kun har een ting i hoved,

At humpe Simba

Jeg takker mange gange for jeres deltagelse og rådgivning , nu har jeg lært , hvordan jeg bedst kan beskytte min hund imod de andres intimiderring af hans sfære.
Og jeg er sk... ligeglad med om de tror min hund er agressiv , de er fremmede ansvarsløse hundeejer hvis mening om Simba er mig ligegyldig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så fandt jeg de vise sten :-)
  • #1   5. apr 2010 Den virker ikke her... her er folk åbenbart ligeglade med deres hunde...

• #2   5. apr 2010 Husky ;

puha for for en oplevelse der smiley

skal nok huske det til en anden gang , men jeg vil gå meget langt for at min hund ikke bliver intimideret af andre hanhunde.

En af mine kæpheste er faktisk at ;
    Simba ser mig som sin beskytter og leder , og at han så dermed kan holde sig i baggrunden

• #3   5. apr 2010 Husky ;

takker for din ros af mine metoder , altid dejligt at blive bekræftet i at man gør tingene rigtigt.

Jeg tror ´desværre ikke , jeg kan opnå at få Simba dækket af , når de andre hanhunde kommer til ham , for af bitter erfaring , har Simba nu måtte erkende , at de KUN er interesseret i at humpe ham
    ( dette humperi , er først blevet et problem efter Simba er kastr. , han lugter simpelthen for dejligt )

Simba er ingen " underhund " af natur , så jeg er sikker på det er duftene han udskiller , hanhundene kommer ganske enkelt langvejs fra , så snart de for færten af Simba.

Simba kan nu , stå nogenlunde stille ved siden af mig og modtage godbidder og opmærksomhed fra mig og kun rette sit blik kortvarigt mod hanhunden , imens jeg anråber den ansvarsløse hundeejer op.

Men at afdække ham , ville gøre ham til et oplagt mål for den fremmede hanhund

• #5   6. apr 2010 hvad hedder disse piller ?

Hvis det er Klorofyl , har jeg forsøgt uden resultat smiley

Kommentér på:
så fandt jeg de vise sten :-)

Annonce