Reservebedste til cavalier HOLSTEBRO {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen,
Jeg søger med lys og lygte efter en reservabedste til min kanon dejlige hund Düchess. Reservebedste skal helst befinde sig i holstebro eller omegn.
Jeg er studernede på pædagogsemenariet i holstebro, og er pt. i praktik på døgninstitution og har derfor nogle døgnvagter, praktikken skal jeg være i 4 mdr. endnu, men ville da være rigtig dejligt at kunne have mulighed for pasning indimellem efter den 1. august også :D. Og Düchess skal ikke være alene hjemme så længe.
Det vil dreje sig om ca. 1 døgn i ugen
Lidt om Düchess:
- Hun er en meget nem hund, stiller sig fint tilfreds med en mindre gåtur om dagen, samt MEGET hygge
- Hun er renlig og velopdragen (Medmindre der er hunde i fjernsynet!)
- Hun SKALl have snor på når man går tur (Medmindre det er skov/strand) da hun er meget distræt og ikke rigtigt tænker før hun handler
- Hun ææælsker at ligge i sengen og sove om natten og vil også meget gerne putte i sofa.
Krav til reservebedste:
- Må ikke være inderyger.
- Må ikke have andre hunde.
- Skal bo i nogenlunde afstand af holstebro, vinderup, struer
- Skal være hjemmegående og have god til til hygge
- Skal have kendskab til hunde (Kunne vurdere om der er dyrlæge behov m.v.)
- Være villig til at Düchess må overnatte i soveværelse. (Ikke nødvendigvis sengen, men soveværelset er et must.)
RING eller SMS endelig hvis din bedste er interesseret i at være reservebedste for min lille elskling.
53571312
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Pøj pøj med søgningen:-) Og hvorfor ikke oprette en annonce også?
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.424
Reservebedste til cavalier HOLSTEBRO