{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Syg eller? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er lidt usikker på om laban bør komme til dyrlægen. Han prutter utrolig meget og de virkelig stinker så man ikke kan være i nærheden af ham. Derudover har han haft kastet op et par gange i ny og næ, og spiser det igen med det samme.
Han spiser meget græs og tænkte på om det kunne være derfor.
Han har også en smule tynd mave.
Har kigget efter orm i afføringen men ikke fundet noget.

Noget jeg bør gå til dyrlægen med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg eller?
  • #1   31. mar 2010 Har lige været lidt det samme igenem med min ene hund. Jeg kunne heller intet se i hans aff. men gik til dyrlæge og fik tjekket det. Det viste sig at han havde slem orm.
    Han nåede så at tabe sig en del men han er allerede ved at blive en flot fyr igen og han fik ormekuren i fredags. smiley

• #2   31. mar 2010 Han har ikke tabt sig eller noget. Men kan skam godt være efter vi skiftede foder. han har heller ikke rigtig ville spise det. Vi har været henne og købe andet mad idag og det spiser han meget gerne. Men holder lige øje med ham.

Han har forresten også fået øjenbetændelse som vi vasker med kamillethe 3 gange om dagen.

• #3   31. mar 2010 Vi har samme problem her. Det startede med opkast og lidt alm diarre i weekenden. Mandag var der ikke noget, men igår da jeg kom hjem fra job, havde hun haft et uheld på gulvet (ikke tyndt). Hun har stort set ikke spist siden lørdag (hvilket jeg nævnte for dyrlægen mandag da hun blev vaccineret, men han mente ikke det var et problem). Tirsdag aften da vi gik i seng lå hun i sin kurv og storpruttede, og i mogres da vi vågnede var mit stuegulv nærmest dækket i blodig diarre. Hun kastede også væske op. Vi har været hos dyrlægen idag, og fundet ud af at det er tarmvirus. Hun kom på drop pga. dehydrering og er nu på medicin. ikke sjovt.

• #4   31. mar 2010 Gizmo havde også en gang mavevirus i sidste uge, men efter en gang antibiotica er han oven på igen..

Jack i skal ikke bruge kamille te til øjenbetændelse der skal i enten have nogen øjendråber fra dyrlægen eller så skal i bruge øjenbadevand fra apoteket, kamillete kan indholde bitte små korn som kan gå ind og genere hornhinden.

• #5   1. apr 2010 Akila stor-prutter når vi har været hos mine forældre. De har nemli en dejlig stor have hvor Akila kan finde alt-muligt at snaske i. Og det får hun osse tynd mave af... Desværre har hun osse kastet op nogen gange, men ik hver dag. Så jeg lytter lige med, hvis der kommer flere ideer...

• #6   1. apr 2010 Har snakket med en dyrlæge og vi skal give ham skånekost i et stykke tid for at se om det hjælper.

• #7   2. apr 2010 Håber at det hjælper. Held og lykke! :o)

• #8   2. apr 2010 mange tak

Kommentér på:
Syg eller?

Annonce