{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Baby spiser alr kaninens mad. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en chihuahua tæve på halvandet år, det er begyndt at spise min kanins mad.
Når hun kan komme til det, står hun helt inde i buret, og wupti, så er alt kaninens mad væk, det er ikke kun tørfodret, men ligeså meget tøre gulerødder, trøret brød osv.
Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Min kanin er 5 år og er vant til at løbe fri over det hele, så jeg kan ikke tillade mig at lukke buret da han ikke er vant til det..
Er der nogle der har haft samme problem, eller nogle der har en løsning til hvad man kunne gøre??
Altså det er ikke fordi at det gør noget i den forstand, det er bare møg provokerende, fordi at hun kan spise sit eget tørfodder og mad.

knus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby spiser alr kaninens mad.
  • #1   31. mar 2010 Hehe det er ikke fair at kalde sin hund for Baby, troede jo lige det var et barn der gjorde det....
    Hvis ikke det hjælper at sige nej når hun gør det ville jeg prøve at lokke hende væk derfra med godbidder.. Så når hun går hen mod buret så siger du nej eller kalder på hende og når hun kommer hen til dig i stedet får hun ros og godbid...
    Ellers er der kun den løsning at lukke buret eller stille det et sted hvor hunden ikke kan komme til det...

• #2   31. mar 2010 Det har jeg bare os prøvet.
    men hun syntes at det er vidunderligt at spise.. smiley

• #3   31. mar 2010 Hmm ja så ved jeg ikke hvad du skal gøre... tror du ikke kaninen kan vænnes til at buret er lukket?

• #5   31. mar 2010 Hun får alt hvad hun vil have.. lad mig sige det sådan, hun vil 10 gange hellere have kanin mad end helt ny kogt kylling..

Hmmmmm :s

• #9   31. mar 2010 der er vist ikke så meget andet at gøre end at stoppe hende når der er.. men tror ikke kaninmad skader det vilde for hunden.. og ja så giv hende en gulerod en gang imellem, det er sundt for din hund, og så er der jo også tidsfordriv med at gnave den...

som de andre nævnte.. troede også det var et barn da du skrev baby.. he he

Kommentér på:
Baby spiser alr kaninens mad.

Annonce