14. apr 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
Stolt af Avalee !! {{forumTopicSubject}}
Ja ved godt det for mange herinde lyder åndssvagt
Men er så stolt af min Avalee, vi har de sidste par dage været oppe ved min mor i Tversted. Og der er jo rigt mulighed for strandture, hvilket vi har benyttet os af 2 gange dagligt. Avalee , jeg, min mor og Buster...
Her kommer så hele pointen.
Avalee kunne sagtens komme når man kaldte da hun vár helt lille, men efter hun gik i løbetid stikker hun af hvis hun er løs, så hun er altid i snor!
Vi har en have der ikke er indhegnet og ud til haven, så har ikke kunnet øve det ordentligt med hende. Og på træningspladsen er der ingen problemer, der kommer hun altid, men IRL stikker hun altså af
Jeg tør ikke slippe hende løs og træne med hende derhjemme da vi som sagt ingen hegn har og bor lige op til en meget trafikkeret vej
Her de sidste par dage har vi så været på stranden. Og der har jeg så slippet hende løs.
Og hun kommer når man kalder HVER gang.
Først forventede hun lige en godbid, men nu kommer hun uden brug for dette.
Er så stolt af hende. For hun er en energibombe uden lige og elsker at løbe og strække ud og det kunne hun nu endeligt få lov til - Og jamen gud hun kunne strække ud, en bordercollie dernede kunne ikke engang følge halvt med hende
Og hun eelsker det og er så træt på en helt anden måde end hun har været før, er helt rolig og ikke vild om aftenen.
Gid jeg selv boede ved stranden så hun havde denne mulighed hver dag for hun NYDER det SÅ meget..
Og så leger hende og min mors hund ( Labrador ) Bare SÅ godt sammen. Og Avalee har altså skræk for store hunde, Men har er så forsigtig og sød. Og de ligger og putter sammen og pysser hinanden, SÅ dejligt at se
Nå er vel bare rigtig glad på Hendes vegne og var vel egentlig bare det jeg ville med dette indslag =)
Christine ( Sorry for længden )
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Herhjemme bliver indkald ALTID belønnet - om det så er med leg eller godbid er ikke så vigtigt, men det skal jo være det fedeste i hele verden at komme hjem....
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
Stolt af Avalee !!