{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.144 visninger | Oprettet:

Svamp i øret {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer der ved en masse :o)

Min vuffer er meget rød i det ene øre. Det ligner, til forvæksling, svamp. Han virker ikke synderlig generet af det. Han ryster dog ofte på hovedet, men det er mest om morgnen, når han lige er vågnet, og om eftermiddagen når vi kommer hjem og han hilser på os. Det skal selvfølgelig behandles, men vores dyrelæge har tilladt sig at holde ferie, og den anden dyrelæge vi bruger har ikke tid før om nogle dage. Mit spørgsmål til jer, er så: Er der nogle af jer der har nogle super gode husmor råd vedr. svamp i øret hos hunde, der kan holde det lidt nede indtil at hundelægen får tid til os?

Takker på forhånd :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svamp i øret
  • #1   24. mar 2010 find en helt 3 dyrlæge.. har læst at det kan få følger sådan noget der smiley

• #2   24. mar 2010 Find en dyrlæge der har tid imorgen !
    Jeg taler af erfaring når jeg siger at det skal behandles med det samme hvis det ikke skal ende med at komme igen og igen og igen.......

• #3   24. mar 2010 Anita F- Ved du hvilke slags følger??? Håber jeg da ikke han får :(. Vi har en dyrelæge til gode som vi mangler at ringe til, han har bare først tlf.tid kl. 16-18. Men i tilfælde af han heller ikke har tid, søger jeg stadig nogle husmor-råd ;o)

• #4   24. mar 2010 Eva C- Ej det gider vi heller ikke, Èn gang må være nok :o). Hvad fik i af medicin til at behandle med (er bare nysgerrig). Som jeg skrev til Anita, mangler vi stadig en dyrelæger, men han træffes først telefonisk kl 16.

• #5   24. mar 2010 Min Dogue fik det ikke bahandlet i tide første gang hun havde svamp/øremider, med det resultat at det kom igen 1-2 uger efter vi stoppede med at behandle, og det var så ligegyldigt hvor længe vi behandlede... - og med hvad, der var ørepreperater der slet ikke virkede på hende..

• #6   24. mar 2010 Otomax er det der vrikede for vores Dogue de bordeaux og det bruger jeg også hvis mine bulldogs får tendes til røde /meget beskidte ører..

• #7   24. mar 2010 Eva C- De der præperater der ikke virker er bare SÅÅÅÅ geniale (ironi kan forekomme) Lider din hund stadig af det, eller har i fået bugt med det?

• #8   24. mar 2010 Eva C- Det er første gang han har det....eller det vil sige, det er først nu vi har kunne se det. For nogle dage siden lignede det "bare" små rifter han havde fået efter at havde leget med min søsters hund, men nu er jeg altså ikke i tvivl om at det er svamp. Otomax! Det vil jeg spørge dyrelægen om, hvis han/hun prøver at give os et andet præperat :o)

• #9   24. mar 2010 Elen@ - Tak for tippet. Jeg har noteret det, og siger det videre til dr. dyr :o) Det er dog første gang han har det, og hans øre bliver holdt pænt rene, og bliver tjekket næsten dagligt (tjekker ofte både mund, øre, øjne og poter, både for at være på forkandt, men også for at "træne" så han ikke føler ubehag ved det når hundelægen gør det)

• #10   24. mar 2010 JUBIIII smiley Jeg har fået en tid idag kl. 17.30. Jeg giver lige en odate når jeg vender hjem. Tak for jeres gode råd alle sammen :o)

• #11   24. mar 2010 Så er vi hjemme igen fra dr.dyr og fik bekræftet at han har svamp i øret. Vi fik en recept, så vi skal på aopteket imorgen og påbegynde behandlingen derefter. Så er det ude af verdenen :o)

Kommentér på:
Svamp i øret

Annonce