{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

En lørdag med en masse hundesnak {{forumTopicSubject}}

Imorgen får vi besøg af 2 hold som meget gerne vil have en Eurasierhvalp, de kommer så på besøg for at hilse på vores dejlige hunde, og hvem vil ikke gerne vise sine hunde frem og fortælle lidt om racen, jeg vil ihvertfald gerne. Det ene hold skal køre 200 km selv om de ved jeg ikke skal have hvalpe de første 1 1/2 år. Jeg syntes det er rigtig positiv at man tage på besøg hos en kennel der ikke har hvalpe for at danne sig et indtryk af de voksne hunde og få en god snak om racen. Jeg glæder mig til en dag med hyggelig hundesnak og håber at kan sende dem videre til en af de kennler jeg ved skal have hvalpe og som jeg kan anbefale........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lørdag med en masse hundesnak
  • #1   8. apr 2006 Det er da bestemt positivt, men jeg synes også at det er meget rigtigt at gøre det sådan......

Man får da et mere realistisk indtryk af hundene, når der ikke vrimler små bebser rundt om benet på en (hvem lader sig ikke betage af sådan nogle små bamser??)

• #2   8. apr 2006 vi har faktisk også en gang ventede næsten 1 1/2 år på hvalpe....dengang skulle vi ha´ grand d. harlekin... og vi kunne kun finde 1 avler som vi syndes var perfekt..de boede i ribe og vi boede i ølstykke dengang,,,,, så de var en dagrejse...................men tilgængæld havde vi gjort en masse forberedelse..................vores nu værdene tomaz ham har vi ventet på i 3 år..... vi venter gerne på det vi gerne vil ha.........................ham hentede vi i polak-land......go fornøjelse med dine køber..............

Kommentér på:
En lørdag med en masse hundesnak

Annonce