{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Det kan anbefales - {{forumTopicSubject}}

Griner - at tage sin hund med på job - ( kommer selvfølgelig an på jobbet - ss - )

Men - har jo Thor med lige pt - og jeg hører INTET til ham efter endt arbejdsdag - idag rejste han sig ikke engang lidt for at spise - han fik skålen ned på tæppet -og der spiste han med hovedet LIGGENDE ned i skålen -

Og siden har han sovet igen -
Den stakkels dreng - det tager jo nærmest livet af ham - griner -

Har ellers ikke oplevet at noget sådan tidligere har kunne tage pusten fra ham - men det her er lige dne rette kur - LOL...

God weekend til jer allesammen - ss -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan anbefales -
  • #1   7. apr 2006 Den løbske på jobbet - ?! ?!

Nej nej -han er DYBT forelsket - men har droppet tanken om at springe på hende - ( eller - hvad er det jeg siger - han er med garanti igang med at udtænke hvordan det kunne lade sig gøre - ) smiler... Men hunden er mest indendørs - på dens ejers værelse - doghar de da leget et par timer idag -
    DAMN han kan se lykkelig ud den hund - Griner -

Der er en anden tæve deroppe også - den er SLET ik spor interessant - og han værdiger den ikke et blik - Griner -

De er sgu stride de drengebørn - ss -

• #2   7. apr 2006 Jeg kører hjemmepleje i egen bil. Har haft Tezza med et par gange efter Villy er blevet aflivet. De gamle får julelys i øjnene når hun kommer ind og hilser på. Nu spørger de om jeg har hund med, og om hun kommer og hilser på inden frokost? Hun er oz helt færdig når vi kommer hjem. Hun får mad og ½ time efter er hun gået i seng!! Dejligt.

• #3   7. apr 2006 Doggymom - :

Ja det er dejligt når det kan lade sig gøre -
    Jeg satser på at de ikke når at blive trætte af Thor - for der er godt nok en del uger til jeg kan lade ham blive hjemme -
    Og jeg syns bare at en hel dag i bilen er noget længe - smiler... !!

• #4   7. apr 2006 Tezza eeelsker at køre bil. Og jeg kan køre bagruderne ned, så der er luft hele tiden. Hun har sit eget bur. Da det var frost vejr, havde hun varmedunk med under tæppet. Det grinede de gamle meget af!

• #6   7. apr 2006 DFFD : Nej - ikke alle jobs egner sig - smiler...

Arbejder dig selv med handicappede - tilbagestående - voldelige, nogle af dem domsanbragte...
    Og de kan nu også være udafrettede - Men mere i forhold til mennesker end dyr... Og de får selvfølgelig ikke lov til at være alene med Thor - Men Thor viger nu heller ikke fra min side - jo selvfølgelig løber han rundt og leger - men går jeg på den anden side af huset - så følger han trop... smiler... !!

Men nu dejligt at have et job hvor man har denne mulighed - smiler...

• #7   7. apr 2006 Når jeg har fået ny hund/hvalp så har jeg også ofte haft den med i bilen, mens jeg er på job. Mest for at den ikke skulle være alene så længe. Synes det har været en god måde at lære dem adskillelse.

Jeg arbejder som sælger og kan derfor ikke have hundene med ind på job (en sjælden gang kan jeg liste dem med ind på vores kontor) - men jeg kan godt have dem i bilen og mange af dagene kan jeg bruge ligeså meget tid i bilen som hos kunderne.

Det er også rart at kunne stå ud et naturskønt sted langt hjemmefra og gå en tur..... smiley

• #8   7. apr 2006 Hehe... har nu ikke spurgt om jeg må tage min hund med, arbejder på en skole med handicappet børn, og de 8 der er i min klasse har alle fået et påskebillede af Nala, altså efter eget ønske.. De vil så gerne se hende.. Tror vidst jeg bliver nød til og spørge om hun må komme med på besøg en dag..

• #9   8. apr 2006 Jeg har også haft mine hunde med op på min søns skole for at fortælle lidt om hvordan man skulle omgåes hunde.
    Det var klassens time og det var da meget sjovt, men lidt af en prøvelse for ens hunde, da ikke alle børn hører lige godt efter, hvad man siger til dem.......

Kommentér på:
Det kan anbefales -

Annonce