1.008 visninger
|
Oprettet:
Go'aften danmark d 17/3-2010 {{forumTopicSubject}}
jeg sidder og ser det nu, da jeg har optaget det ! .
syntes det er nogle fornuftige ting som der blir sagt inde i studiet. efter det er færdigt kommer der jo klip fra rulle trapperne. og der lægger jeg mærke til en udlænding som fortæller at han har haft en muskelhund som har angrebet 2 hunde og slået dem ihjeld!. hold op jeg sidder med åben mund! ved ikke hvad jeg skal sige. og så står han og smiler ind i kameraet!. gal en idiot.
ville lige ud med mine tanker.
Rikke
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
Ved ikke rigtig hvad jeg ellers syntes - syntes det klip fra USA var malplaceret.
Og at hende Tornjak ejeren overhovedet ikke ville høre tale om nogen restriktioner, det holder jo heller ikke.
Men det er heller ikke nemt at sidde der.
jul 2009
Følger: 58 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 911
men kan skam godt forstå at hende Tornjak ejeren ville flytte til sverige. (tror jeg det var).
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Er lykkelig over jeg ikke havde børn der sad og så med - for der var ingen advarsler på at det kom :S
Sende også tv2 en fin lille mail om at det ikke kunne være rigtigt.
jul 2009
okay. kan fandme godt forstå hvad du mener..
du må lige skrive når du får svar fra Tv2.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg vil da nærmere sammenligne en Tornjak med en Pyreneerhund, som slet ikke har været omtalt.
Og så er det da helt udenfor emnet at lægge en gammel youtube film ind med en pitbull, som ejes af en tilsyneladende psykisk syg kvinde. Det er jo ikke pitbulls, som er til diskussion, da de allerede har været forbudt i DK siden 19991.
De skulle i stedet undersøge hvor mange af de allerede ulovlige hunde, der stadig udgør et problem, og gøre noget ved det, fremfor at hive nye racer frem.
jul 2009
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
Nej Irene Jegved er sjældent klog at høre på
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Jeg undrer mig MEGET over staffordshire bull terrieren ikke er på listen, men jeg er også utrolig bange for denne race.
Når man møder de såkaldte muskelhunde på gaden syntes jeg, jeg har svært ved at sige lige præcis hvad det er for en race. Jeg er bare meget utrygge ved dem. Men jeg har også været så uheldig et par gange.
Så sent som i vinterferien var jeg i KBH med mine børn. Vi går stille og roligt på et fortorv på Nørrebro, da der kommer en dame imod os med en muskelhund ( Lignede meget en rednose pittbull) med , men de er jo forbudte!) Hun råber os så an på lidt afstand og beder os gå over på den anden side af vejen, så hun kan komme fordi børnene. Hvis vi gør det sker der ikke noget siger hun. Spørg lige om jeg fik travlt!!! Sådan noget gør mig bange! Det skal lige nævnes det var lige ud for en godt besøgt legeplads på Baldersgade.
Derfor støtter jeg kun op om lovforeslaget!!!
Go'aften danmark d 17/3-2010