Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!!!!
  • #1   16. mar 2010 Træne hende til at køre bil... Start med bare at tage hende med ind i bilen et par sekunder uden at starte den.. Så øger du gradvist tiden... efter noget tid starter du bilen og lader hende være der nogle minutter... Derefter begynder du så småt at kære nogle meget små ture... Evt bare lige ud af indkørslen og tilbage igen....
    Alternativt kan du prøve at bruge DAP spray som du sprayer på et tæppe 15 min før i skal ud og køre. det skulle berolige hende... det virkede fantastisk på vores hund, men det er kun hvis hun bliver køresyg pga hun er nervøs for at køre bil...

• #2   16. mar 2010 Sørge for hunden er luftet af inden køreturen
    Køb et bur som forhindsrer hunden i at se ud under kørslen
    Start med korte ture til noget der er rart.. Feks skoven

• #3   16. mar 2010 Og skriv gerne en overskrift der siger noget om indholdet...

• #4   16. mar 2010 Og husk forresten at lade være med at fodre hende for meget inden i kører...

• #7   16. mar 2010 Gizmo- sikke et latterligt svar, hvad skal hun bruge det til?

• #8   16. mar 2010 hvilken bil har i. for min gamle lab lavede stort og tissede i bilen da vi havde en pick-up, men da vi fik 4*4 hvor de ku følge med foran stoppede det

• #11   16. mar 2010 Gizmo:
    Ja det der er da godt nok langt ude... hvis en hund er vant til at være i naturen hvorfor har du så din hund inde i huset.. eller under dynen som jeg kan se på nogle af billederne....
    Det var da et dumt svar det du kom med der.... Selvfølgelig kan en hund da lære at kunne lide at køre bil.. det er da bare et spørgsmål om tilvænning og at den får nogle gode oplevelser med det....

• #16   16. mar 2010 Gizmo:
    Haha er det det svar du kan komme med... fordi voksne mennesker bruger jo aldrig ordet dum.. Nej det er da et baby ord.. det findes da slet ikke i ordbogen... Hold da op....

• #18   16. mar 2010 Gizo:
    Ja for når man er 48 er det jo videnskabelig bevist at man ved MEGET mere om hunde og biler end folk på 25... det er da klart.... Der må være masser af studier og forskere der har bevist det....

• #19   16. mar 2010 Natascha:
    haha hørt....

Line:
    Jeg håber ikke du lader dig gå på af dette lille sidespring... Som tidligere nævnt så prøv evt at google problemet, så finder du masser af muligheder.. Ellers kan jeg som sagt kun anbefale DAP (kan fåes hos dyrlægen)...

• #20   16. mar 2010 Gizmo:
    Var lige inde og tjekke din profil, for troede helt ærligt, at det var en ung tøs, der skrev sådan.
    Det svar, du kom med, kan hun jo ikke rigtig bruge til noget.

• #24   16. mar 2010 Gizmo @

Du må være en meget frustreret kvinde , sådan som du til sviner folk personligt .

Har virkelig ondt af dig ....
    Kan ikke se hvad du får ud af at være grov og uforskammet og så taget din alder i betragtning , er jeg målløs ... Amen altså .. stakkels dig ..

• #25   16. mar 2010 Line - jeg kan desværre ikke hjælpe dig smiley men håber du finder en løsning.. :).

Gizmo - omg.. troede virkelig du var 13 og så er du 48... altså helt seriøst. du skal ikke bilde mig ind du aldrig har kørt bil i dit lange liv? og synes virkelig du er barnlig .. du får sku en udstemme fra mig.. smiley

Krumme - thumbs up.. vil gerne være med til at træde på gassen smiley

• #26   16. mar 2010 Tak for de seriøse svar.. Og ja jeg undskylder jeg ik har præciseret mit problem i emnet.. Ska jeg nok huske fremover..

Jeg har luftet hende godt inden vi køre og vi køre ikke når hun lige har spist.. Jeg har prøvet med at hun ka se ud og ik kan se ud.. Resultatet er det samme.. Men jeg må nok bare blive ved med at øve.. Tak for jeres tid..

P.s Det ska lige siges at jeg ik tvinger min hund til at være i bilen og hun er ik bange for at være i den heller.. Jeg synes bare det er synd for hende at hun kaster op hver gang vi er ude og køre.. Og ja jeg vil gerne ha muligheden for at min hund med i bilen, uanset hva folk siger til det..

• #27   16. mar 2010 Line M:
    Kan jeg godt forstå.. giver heller ingen mening at man ikke skal kunne have sin bil med i bilen... Men når nu du har prøvet alt muligt så prøv det der DAP... det er et duftferomon magen til det moren udskiller når hun har hvalpe så de føler sig trygge...

• #28   16. mar 2010 Gizmo: Hmmmm... har du nogensinde været uden for Kbh, hvor S toget eller bussen ikke kører hvert 2. minut ??

Ta du en uge hvor jeg bor og SÅ kan vi snakke om om en bil er en nødvendighed eller ej...

I øvrigt tager jeg flere 100 km væk for at deltage i konkurrencer med min hund... Vi ville begge være for trætte hvis vi skulle gå

• #29   16. mar 2010 Der er også noget med at man kan trykke hunden i poten på en bestemt måde... Virker nok lidt som zoneterapi eller noget i den stil..
    Det er beskrevet i bogen "Problemhunde eller hundeproblemer" af Anders Hallgren

Jeg har ikke prøvet det og aner ikke om det virker eller hvor besværligt det er

• #30   16. mar 2010 wiluum var heller ikke glad for at køre bil i starten, men det er han nu, sæt hunden i bilen og kør et sted hen og gå tur, det virkede på willum og idag er det lige før han hopper ind i bilen før man får åbnet bagsmækken... gg med andre ord skal hunden forbinde køreture med hyggeligt spændende og sjovt.

• #31   17. mar 2010 Gizmo- du er sgu da dummere end bølgepap- ja undskyld mig men kan virkelig ikke gøre andet end at grine af dig.. hvor er det dog trist..

Kommentér på:
Hjælp!!!!!

Annonce