1.403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Perversitet? Perversitet?

Ja det synes jeg det er....se det sidste afsnit af denne video.....altså....det kan man da ikke ...blandt masser af mennesker sidder de tre koner og nusser med hundenes ædler dele????

Det er sygt hvor langt folk går bare for at vinde...føj
http://www.youtube.com/watch?v=r3kCzs9Fd44&feature=related

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Perversitet?
  • #1   16. mar 2010 synd er det vel ikke -men hvis det er for at få kræet til at stå stille, kunne man jo starte med ordentlig træning:o/

• #2   16. mar 2010 Jeg synes så budskabet i den video lægger vægt på noget der er meget være end en lille gang "bollenusseri". Men jo, jeg synes også det er noget sært noget, men grunden til de gør det er at hunden skal stå løftet og rank, og det hjælper åbenbart med en finger bagved bollerne.

Jeg bed mærke i billedet af hvordan bulldog så ud i gamle dage, og hold da op hvor har man ændret meget gennem målrettet avl. Efter min mening ikke til det bedre....

P.S. Jeg har ikke fået læst hele teksten til You Tube indlægget.

• #3   16. mar 2010 Jeg mener heller ikke det er synd....jeg synes det er sygt...

• #4   16. mar 2010 Miemiv- Night Creatures' Nightmare L.....det har du helt ret i, men intet af det er nyt for mig, men jeg har dog aldrig set det der nusseri....

• #5   16. mar 2010 Lise -om jeg ligefrem vil kalde det perverst ved jeg ikke.. men sært er det i hvert fald i høj grad.

Og om den skal stå på den ene eller anden måde, så er det da noget man kan træne... hvis man da gider

• #6   16. mar 2010 Ja jeg synes det er en pervers tankegang.....

• #7   16. mar 2010 Michelle - Det kan jo være det er et lille trick de har lært til ringtræning :O)

• #8   16. mar 2010 ....Ligesom de fjolser der lærer folk at man skal stikke 2 fingre i anus på en hund som angriber.....

• #9   16. mar 2010 Miemiv -som de så allesammen har lært *G*

Jeg vil altså ikke kalde det perverst -dommeren roder jo osse ved hundens boller til udstillinger, og de fleste vælger jo nok osse at lære hunden dette hjemmefra.
    SÅ længe vi ikke snakker sex med dyr osv, forarger det mig altså ikke.

Men jeg synes stadig det er sært, og jeg forstår ikke at man ikke bare lærer hunden at stå korrekt (så slipper man da osse for at sidde på gulvet;o))

• #10   16. mar 2010 Jeg synes der er en verden til forskel når man lægeligt undersøger en hund og så til som på filmen.....med overlæg sidde kunstigt og stimulere hundens kønsdrift for at vinde.......det er kvalme....hvor langt vil man da gå????
    De er sg lige så degenererede i deres tankegang som hundene i deres fysiske fremtræden.

• #11   16. mar 2010 Selvfølgelig skal dommeren mærke efter om begge testikler er på plads, men det er en anden sag. Jeg synes da også at man kan lære hunden at stå pænt uden at stå og pille ved dens boller. Jeg kiggede en del Croft her i weekenden, og så det ikke en eneste gang. De hunde stod da helt fint alligevel. Igen: Nej perverst synes jeg ikke det er men sært og unødvendigt.

• #12   16. mar 2010 jeg er heller aldrig stødt på det før, så ved da ikek hvor udbredt det er...

• #13   16. mar 2010 Jeg synes heller ikke at det er okay, men jeg synes det er værre at se hvor meget de har fået lavet om på racen...

• #15   16. mar 2010 Jeg kan nu ikke se de ligefrem gør det for at "nusse" bollerne. Men nu vi er inde på det, så synes jeg det den video der var fremme med hende Susan K. var klam.

• #16   16. mar 2010 Jeg kan ikke sige andet end, at de er total til grin, så sidder der tre fuldvoksne mennesker på stribe og nusser boller !!! Come on altså.. GG..
    Og hvor er det dog skræmmende som hunden er blevet avlet gennem årene...

• #17   16. mar 2010 Jeg mener der skal være en klar grænse mellem menneskers og dyrs sexualitet.
    Vi skal ikke ophidse dyr sexuelt eller foretage os andre underlige ting i den retning, og da slet ikke for bare at vinde en konkurrence. Lad dog dyrene have deres sexliv i fred.
    Der er ikke noget at sige til at folk overskrider grænserne gang på gang, når man ikke kan respekterer dyr.

• #18   16. mar 2010 Lise -men jeg har altså svært ved, udfra videoen, at se at der ligefrem er tale om at man "ophidser" dyrene...

• #20   16. mar 2010 Enig med Michelle, jeg kan heller ikke se det

• #21   16. mar 2010 Krumme....på med brillerne....hvis baglåret er det sted du se de nusser....he he...
    Selvfølgelig er det fordi de stimulerer hundene sexuelt at de står så stille.....hvorfor i alverden ellers sidde og nusse dem på kønsorganerne?

• #22   16. mar 2010 Jeg kan ikke se, at der er noget sexuelt i det der?

Hverken for hund eller for mennesker.

• #23   16. mar 2010 Lise ø
    jeg synes det er perverst at drage pareller mellem dyr og mennesker, hunde har ikke et sexliv, de parre sig når de kan komme til det, at være bange for at berøre sin hund fordi man drager pareleller mellem berørring og sex, så mener jeg man ser helt forkert på dette, mennesker har sex og hunde formere sig der er en stor forskel.

• #24   16. mar 2010 Det perverse der bliver vist i den video mener jeg er, at en race hverken kan parre selv eller føde selv.

• #25   16. mar 2010 *CH* !.......giver dig fuldstændig ret....men det er jo ikke noget nyt.

• #27   16. mar 2010 Min hund kan godt lide at blive nusset på inderlåret når han ligger med bunden i vejret - både tæt på hans single-bolle og langt fra.

Jeg ser ikke noget sexuelt i det overhovedet, og hunden svarer da bestemt heller ikke med opstemthed, som jo er tydeligt at se på en voksen hanhund... ;o)

• #28   16. mar 2010 Ja må da sige at normalitet hat vide grænser.....jeg kunne ikke finde på at sidde og nusse en hunds kønsorganer....men sådan er vi så forskellige.

• #29   16. mar 2010 hat = har

• #30   16. mar 2010 Lise, vil det sige at du heller aldrig rører ved dem for at sikre dig, at alt er som det skal være?

• #32   16. mar 2010 Mikala>> Der er varmt ved bollerne, så der vil lopperne meget gerne være. Chico har haft lopper, der var han kulsort af loppelort ved bollerne

• #33   16. mar 2010 Gentager lige mig selv...."Jeg synes der er en verden til forskel når man lægeligt undersøger en hund og så til som på filmen"

Berøring for at opnå noget selv (den egoistiske tankegang at vinde konkurrencer) er vulgært og frastødende i min verden....sådan er det nu bare.

• #35   16. mar 2010 "Det perverse der bliver vist i den video mener jeg er, at en race hverken kan parre selv eller føde selv."

Enig enig. Når dommeren tjekker efter min hunds testikler bliver jeg heller ikke paranoid over om hverken dommer eller hunden tænder på det (min hund elsker det - HAN er klam, ikke dommeren - men jeg ved ikke om han ligefrem tænder på det, og jeg er helt ærligt ligeglad så længe han er glad)

• #36   16. mar 2010 **Charlotte DKK Snob**
    Det er sådan set noget jeg lærte, dengang vi havde om det i biologi i skolen....og det har holdt vand hele vejen igennem...mennesker og dyr bliver seksuelt opstemt af at man gnider dem på kønsorganerne....
    Hvis du ikke har bemærket det, så er du hermed forberedt hvis/når du en dag kommer ud for det....

• #37   16. mar 2010 Nogle bliver ophidset af at blive rørt på kønsdelene - altså, sure. Især hvis man ikke kender dem. smiley

Plejer hunde ikke at lave parringsbevægelser ude i luften når de er tændte? Ville det være smart på en udstilling?

• #38   16. mar 2010 Kan ikke blive forarget over at de sidder og nusser dem på bollerne ... men kan blive forarget over, at en Engelsk Bulldog ikke findes på den liste over hunde, der skal forbydes.

Damn, den race er en omvandrende dyremishandling !!!!!!!!

• #39   17. mar 2010 At gnide kønsdele, er det det samme som at berøre bollerne let, som det sker i videoen?

For mig at se er det ret let at se om en hanhund er klar til det frække - Tissemanden bliver stor og lilla, og når han slet ikke kan styre det, så står han og humper ud i luften.

Jeg tvivler på, at det er særligt hensigtmæssigt til en udstilling.

Faktisk aner jeg ikke, om bollerne på en hund overhovedet på nogen måde er en erogen zone....

• #40   17. mar 2010 Ingen tvivl overhovedet, at der foregår ting, der er LANGT mere kritisable end det at røre en hund på bollerne...

Kommentér på:
Perversitet?

Annonce