{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Bar plet på numsen ! {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg var hos en klassekammerat i dag, og så deres hund - det var en blandings tæve som INTET hår havde lige ved haleroden - det var et temmelig stort område som hun selv havde plukket af ! Sagde selvfølgelig til ejeren at de skulle se at få tæven til dr. dyr - men må indrømme jeg tror ikke de gør det ! Jeg har så ondt af den stakkels hund - men er det evt. nogle herinde der kunne have et bud på hvad der kunne være galt ? Eftersom hun har haft det i noget tid og havde det været eksempelvis ring orm ville deres katte også have det, men de fejlede intet ?!

Pfh tak for hjælpen !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bar plet på numsen !
  • #1   11. mar 2010 Typisk sted for loppe bid.

• #2   11. mar 2010 OH no - havde sofus med derude - dog ikke med indenfor og de hilste kun på hinanden ! Kan han være blevet smittet ? Men hun sagde at tæven ingen lopper havde ?!

• #3   11. mar 2010 Det behøver den heller ikke at ha. Bare det at den er bidt een gang, kan udløse loppe allergi. Og ja, du kan godt have haft en loppe med hjem.
    Anbefal dem at loppe vaske hunden. Og skyl godt.

• #4   11. mar 2010 Øv jeg er helt panisk nu - hun sagde at den ingen lopper havde ! Hvor hurtigt vil vi opdage det ? Jeg tænkte om det kunne være analkirtler ?

• #5   11. mar 2010 Er det hormonelt, er det ofte symmetrisk hår affald.

• #6   11. mar 2010 Det kan, som Anette siger også sagtens være noget hormonelt. Så stedet irriteret ud?
    - Vi havde engang en hund med loppallergi, og hans område bagpå var meget irriteret, rødt og skællet når det var i udbrud.

• #7   11. mar 2010 Jeg kiggede ikke helt tæt på fordi jeg havde sofus i snor og prøvede at holde ham væk fra hende ! Men umiddelbart så det "pænt" ud - det lignede egentlig bare at hårene var baberet væk - det sad lige ovenover halen altså lige hvor ryggen starter efter halen og det var lidt under halvdelen af ryggen hun havde bidt hår væk ! Dyrlægen tror jeg desværre ikke hun kommer til ! Også derfor jeg super gerne vil have nogle forslag for så kan jeg måske lokke med at det ikke bliver så dyrt ! Jeg tænker bare når hun siger den ingen lopper har - men hvis det er noget andet om et loppebad så ikke vil være smertefuldt for hunden !

Kommentér på:
Bar plet på numsen !

Annonce