{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING ESBJERG 6700 dusør gives {{forumTopicSubject}}

Buller er løbet hjemmefra. han har ALDRIG været ude. ingen halsbånd. kendetegn lidt hvide hår på brystet. sidst set i lejligheden ved 9 tiden.
Baggesensalle 41 a, 6700.
håber han snart kommer hjem eller at der er nogen derude der ser dette og finder ham. dusør gives.

28776929

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30609&ipc=104172

billeder i overnævnte link samt under Peanuts albums

er også oprettet under efterlysning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING ESBJERG 6700 dusør gives
  • #1   9. mar 2010 hej Rikke : håber i snart får ham hjem igen .....

• #2   9. mar 2010 ja, lige så snart der er nyt skriver vi det her.... har været ude og lede hele dagen. lige hjemme og tjekke nettet.
    er lidt bekymret, vi bor på 1 sal, og han kan jo ikke selv åbne døre....

• #3   9. mar 2010 da i ikke har set ham løbe ud har jeg
    tænkt på om han kan være i en af kælderummene ?

• #4   9. mar 2010 vi har været kælderen igennem. hængt sedler op og været rundt over alt herude.... er ved at give op... men tror måske også han er skide bange og gemmer sig. vi har været rundt og rasle med mad til ham.

• #5   9. mar 2010 i har vel peanut med ud og lede , det kan jo være han kan lokke ham fram .... er der nogle kattepiger der er i løb.... så kan han være på frier føder .... ved fra min bror at ders kan komme ud bare vinduet står bare lidt åbent ,og kan være væk i 1 til 2 uger ,den har været væk 2 gange og hver gang kom den hjem med et par ar efter kampe ... og mega træt
    så de har lavet så vindure kun kan åbens ca 5 cm og skal den mere op skal de bruge en nøgle .....

• #6   9. mar 2010 jeg skal nok kigge. bor selv i 6700, på bellisvej, så smiley

• #8   9. mar 2010 kan se at vores katteejer er blevet "frosset". Er det sket i dette forløb eller tidligere. Undrer mig bare. Kan hun så ikke svare på diverse indlæg? Jeg har så ondt af hende og følger med her om hendes kat snart dukker op igen.

• #9   9. mar 2010 Jeg ved at det er koldt ude, men hvis I kan have en dør eller et vindue på klem, så er det en rigtig godt ide at gøre det, sådan at katten selv kan komme ind. Da den ikke er vant til at være ude, er den sandsynligvis skræmt og kan endda finde på at gemme sig for jer.

Som ***Krumme og Cult Shaker nu med pokal** siger, så er det også en god ide at lede i buske i nærheden. De fire gange jeg har ledt efter indekatte, der var sluppet ud, er katten de tre gange selv spankuleret ind ad døren/vinduet og en gang sad den i en busk lige under vinduet, hvor ejeren fandt den efter 2 timers desperat eftersøgning.

Håber han snart kommer hjem.

• #11   10. mar 2010 Jeg blev engang frosst fordi jeg skrev at en hund så sød ud......?????

• #12   10. mar 2010 Vores kat hoppede ud fra 3 sal igennem et åbent vindue, han havde heller aldrig været ude før.
    Han kom først hjem 2½ uge efter en aften hvor vi var ude og lufte Louis, kunne jeg hører hans miaven (meget speciel), han var blevet meget meget tynd, men han fejlede heldigvis ingenting, heller ikke engang efter faldet smiley Så I skal ikke miste håbet selvom der kan gå lang tid!

Kommentér på:
EFTERLYSNING ESBJERG 6700 dusør gives

Annonce