1.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Næsebor gøres større Næsebor gøres større

Hej
Er lige kommet hjem fra dyrelæge med Ozzy, da han næsten ikke har mere hår på maven og har røde knopper (måske allergi) og så har han noget svamp ved munden.
Og han så har svært ved at løbe og lege og går langt da han har svært ved at får vejret. Dyrelægen sagde hun synes jeg skulle overveje at får hans næsebor gjort større og får noget af gannen fjernet, hun sagde det var hurtig overstået og der var mange flade hunde der fik gjort det, men jeg har det sku lidt svært hved det for hvor meget skal de små igennem men vil gerne høre
om nogle kender til det måske fået gjort det på deres hund, hvor hurtig kommer de sig og hvor dyrt er det.
Håber nogle kan hjælpe mig.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsebor gøres større
  • #1   5. apr 2006 http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5620

Prøv at spørge hende her...

• #2   5. apr 2006 http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5064

Eller hende her..... De kender noget til det.

• #3   5. apr 2006 Tanja :tak

Heidi pitt : Det var også lige det dyrelægen sagde og tror da også det er det det bliver til. vil jo det bedste for ham.

• #4   5. apr 2006 Jeg mener Hailey også skal have ordnet næsebor eller har fået det ordnet.

Og det er aldrig sjovt når de kære små døjer med noget!

• #5   5. apr 2006 Mia : Jeg ved det ikke håber der er nogle herinde der måske ved lidt om det da jeg var lidt forvirret hos dyrelæge da jeg synes der var så meget i vejen med ham. men skal der op igen om en uge til check for hans hud og må så lige høre til nærmere om det.

• #6   5. apr 2006 Prøv at spørg en eller begge af dem længere oppe!
    Kan godt se de ikke er her ligenu, men mit råd er prøv at spørg dem.

• #7   5. apr 2006 Tak har søgt venskab til dem

• #8   5. apr 2006 Der er jeg så, så dobbelt moralsk at jeg godt kan lide kuperret ører på visse racer, men aldrig kunne få mig selv til at få det gjordt hvis det var mine hvalpe.

• #9   5. apr 2006 Dorthe:
    Vil sige Ozzy ikke er typisk flad fransk.
    Vi valgte netop Ozzy fordi hans mor og mormor ikke var særlige flade, så vi troede hvis han ikke var meget flad så ingen vejrtrækningsproblemer men vi blev klogere.
    Og ved inden for dkk kigger de og måler med fingeren på deres næsen på udstillingerne,da jeg selv har haft en derfra indtil for en måned siden og var på udstilling med den så det passer ikke de arvler jo fladere jo bedre. der er deværre nogle klaphatte indimellem der ikke tænker så dere sundhed .men der altså meget fokus på deres sundhed efterhånden i hvertfald inden fra dkk.

• #10   5. apr 2006 Jeg synes bestemt du skal få ham opereret så han kan få en nogenlunde tålelig tilværelse. Konstant vejrtrækningsproblem er jo altså ikke dyrevelfærd (prøv at spørge mennesker med slem astma).

Og lige en avlsbemærkning: At tro at det ikke er pga. avlen at en meget stor del af de franske bulldogs har disse vejrtrækningsproblemer er da fuldstændigt at bortforklare problemerne. Det er jo fordi racen er avlet til at have et kort, bredt hoved at mange af dem får disse problemer. Man ser jo aldrig problemerne ved f.eks. labrador, schæfer, dobberman og lign. hvorimod de ses meget, meget ofte hos mops, fransk bulldog, engelsk bulldog og til dels boxer.

• #11   5. apr 2006 Mia: Den er jo fremavlet til at have flad snude... Fra naturens side er det jo ikke noget der er normalt, og man læser da, som Dorthe siger, desværre ofte at de har problemer med vejrtrækningen de fladsnudede. Det er i hvert fald hvad jeg har hørt og læst...

Kommentér på:
Næsebor gøres større

Annonce