Ensom Kanin. {{forumTopicSubject}}
hej, jeg ville nok poste dette emne på kaningalleriet men det er der ikke noget der hedder.
- når, men vi tror vores ældste kanin (stella) er ved at dø af alderdom, han laver ikke andet end at sidde stille, og hvis vi fanger ham lader han os bare fange ham uden at gøre modstand. det plejer han.
også har vi den anden kanin (Sille) som er et år yngre og hun bliver meget ensom.... Det ved vi fordi...
at sille er stellas unge, og vi solgte hende til plantorama men da hun ikke blev solgt købte jeg hende tilbage efter en uge.. vi satte hende ind i buret til dem også begyndte de Stella og Noah (det hende han havde fået hende med, men er død nu) så vi delte buret op, men da noah døde blev både sille og stella ensom så de hoppede over til hinanden og nu er de sammen....
men når nu stella dør så bliver hun meget ensom, vi vil helst ikke have en ny kanin... Hvad kan vi gøre?
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
dec 2009
dec 2009
Jeg synes ikke i behøver at aflive dem begge, før I har set om der er mulighed for den anden kan få det godt.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel den er, men jeg ville da give den chancen for at leve indtil det var helt bevist at den ikke havde det godt alene.... Den anden er jo ikke død endnu, så man ved jo ikke hvad der sker til den tid...
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 103
dec 2009
Ensom Kanin.