862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

juhuuuu juhuuuu

var lige forbi dyrlægeshoppen og snolde lidt til Simba

han var på vægten som vanlig og han har skabt tabt 600gr de sidste 3 uger

så nu vejer han kun 33.6 kg. og vi blev enige om at det nok er der hans vægt er bedst.

Jeg syntes han er pænest på 32 kg. men hver gang jeg slipper super kontrollen og lader ham komme på alm. fuldkost , så tager han på, men ligger nok mest stabilt på 33-34 kg

De sidste 3 uger har han så igen været på Royal Canin Obesityen og tabt sig , så nu er vi enige om ( veterinærsygeplejersken og jeg ) at han skal over på Royal canin weightkontrol .

Hvor skrappe er i med jeres hunds vægt ?

Jeg vil jo nødigt skulle kæmpe med dette problem resten af hans liv ( han er lige blevet 2 år igår )

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  juhuuuu
  • #1   3. mar 2010 Vi er meget skrappe med vægten, men det er den anden vej vi arbejder. Rikis idealvægt er på 19kg, men hvis vi ikke passer på, så har han det med hurtigt at tabe sig til trods for fri fodder (som han spiser med velbehag), hjemmelavet godbidder i form af kylling, lever og tun og snack i form af smagsprøver på det vi får til aftensmad. Vi køber fodder til meget aktive hunde, der skulle hjælpe med at holde hans vægt, men det er stadig en kamp en gang imellem :o)

• #2   3. mar 2010 Det lyder da godt.... jeg har nok lidt det modsatte problem, da min ikke rigtig gider spise så meget, men efter vi er startet på BARF, så har han taget lidt på, og han ser rigtig fin ud, så det er jo dejligt.

• #4   3. mar 2010 Louise ;

Simba fik det første år Ziwi peak ( som er tørret kød ) , og hold da op hvor var det svært at styrer en lab. og så den anbefalede mængde dagsration.
    Jeg måtte simpelthen gå over til alm hundetørkost

men jeg syntes bestemt at det er fantastisk med Barf , både det friske , frosne og det tørrede

bare det var os , men som sagt portionen var ALT for lille til Simsedrengen

lad mig endelig høre hordan det skrider frem

• #5   3. mar 2010 Næ... Louie holder sig perfekt foderstand om han får menneskemad hver dag eller ej og godbidder hele tiden. Han har bare et godt stofskifte tror jeg. Han ligger på den slanke side af normal.

• #6   3. mar 2010 Julie ; så det ikk en lab. vel ? hehe smiley

her har vi ikke andet end kontro og kontrol

• #7   3. mar 2010 Charlotte.... ja jeg ville gerne fodre med tørfoder, da det da er nemmere... men ja han er ikke en Lab, og er ikke så madglad.

Vi fodrede med Acana før BARF.. men det gad han altså ikke... BARF har vi kørt på i 3 mdr nu, og jeg er tilfreds og overvejer en større fryser smiley

• #8   3. mar 2010 Men kan altså godt misunde dem med hunde, som bare spiser alt.. til gengæld så kan jeg spise lige foran næsen på min hund uden han overhovedet kigger min vej.. ingen interesse overhovedet smiley

• #9   3. mar 2010 Bella holder jeg ikke øje med, hun æder og æder, og er stadig åleslank.
    Har været nervøs for om hun var for tynd, da man kan se ribbene - men dyrlægen har sagt at hun er fin. smiley

• #10   3. mar 2010 hold op hvor er i heldige alle jer med hunde ´der ikke har vægtproblemer.

Jeg har sådan set heller ikke problemer lige nu , men det kan jeg meget nemt få hvis jeg ikke passer på Simbas vægt

( det var lige noget jeg ikke havde taget højde for da vi købte ham , at labber kan have det problem )

• #11   3. mar 2010 Der er også lab i bella smiley

Kommentér på:
juhuuuu

Annonce