{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.029 visninger | Oprettet:

Munni m
Munni m
Tilmeldt:
1. dec 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Røde knopper??? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!
Jeg har en fransk bulldog på 7 mdr. der siden den var helt lille har haft små røde knopper på inderlårene. Da han blev lidt ældre kom der flere røde knopper og de blev lidt bumseagtige med puds. Det virker som om det klør lidt på ham. Jeg har været til dyrelægen flere gange, men hun kan ikke rigtig finde ud af hvad det er. Hun har taget en hudbiopsi, som viste at der var noget i kroppen på ham, men hun kunne ikke sige hvad. Nu er hun lidt ude i at hun tror det er allergi og har lige sat ham i antibiotikabehandling for at se om det hjælper på knopperne. Er der nogen der har erfaring med noget ligende eller evt. ved hvad det kan være?
På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røde knopper???
  • #1   1. mar 2010 hmm hvad med hormon knopper, det havde lilo da hun var yngre..

  • #2   1. mar 2010 Erfaring er nok så meget sagt. Jeg er nu hundeejer på 3 mdr.. smiley
    Min tæve hvalp har døjet med samme knopper som du beskriver. Vi fik ikke nogen forklaring som sådan, men fik noget antibiotika, som ganske vist hjalp i den tid hun fik medicinen, men der efter var de tilbage igen. Nu har vi fået noget speciel antibakteriel shampoo. Det har hjulpet!
    Pyhaa det er ikke nemt at bade en hvalp, som hader vand.... :-S
    Så hvad det kan være ved jeg ikke, men her har speciel shampoo hjulpet. smiley


  • Munni m
    Munni m Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #3   1. mar 2010 hormonknopper det havde jeg ikke lige overvejet:) Hvad gør man ved det?
    Han har nemlig været i antibiotikabehandling før hvor knopperne også forsvandt, men de kom tilbage igen så snart det sluttede. Jeg har også fået specialshampoo som jeg vasker ham med hver dag og det har også hjulpet rigtig meget, men der er stadig nogle enkelte tilbage. Jeg tænker også bare at shampooen hjælper jo på selve knopperne, men måske ikke på årsagen til knopperne og så holder det jo ikke i længden:(


  • #4   1. mar 2010 fransk bulldogs døjer meget med hudbetændelse... Det har vores haft et par gange... men dyrlægen gav hende antibiotika, og så fik vi noget fucidin salve med hjem, som vi smurte hende med ca. 2 gange dagligt og det hjalp rigtig godt...

  • #5   1. mar 2010 hormon knopper gå væk af sig selv, lilo gik også og kløede og gnubbede sig hele tiden, men jo ældre hun blev jo mere gik de væk, nu har hun ingen og er lige blevet et år.. smiley

  • #6   13. apr 2012 Hejj (:
    Jeg har køøbt en skøøn fransk bulldog tæve som også døjer med bumse ligne knopper, min gamle bulldog Monti havde det også . Det fik dog væk efter til tid, med alderen .. Men Karla døjer med rimelig mange omkring munde og ned af hagen .
    Tænkte om der var nogte sæbe eller noget man kunne smøre det med (:
    Hun får allerede foder med skin Care , hun synes dog ikke særlig godt om det . smiley

    Ditte -


Kommentér på:
Røde knopper???

Annonce