{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Hundepension i Esbjerg området. {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen smiley
Min kæreste og jeg skal på ferie her til sommer og søger et godt sted vi kan få vores lille guldklump passet smiley

Jeg har aldrig brugt pensioner før så har faktisk ingen anelse om der ligger nogle gode nogen i vores omegn.

Jeg søger et sted hvor de måske primært har små hunde?
Er der nogen der kan hjælpe smiley

Ha en go aften.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension i Esbjerg området.
  • #1   28. feb 2010 et godt råd. hvis det er første gang jeres lille guldklump skal på pension så tag der hen et par gange med ham, og lade ham overnatte der 1 gang inden i tager på ferie, så stedet ikk er helt fremmed for ham, så han heller ikke risiker at blive total stresset (:

• #2   28. feb 2010 tusinde tak for dit råd smiley det lyder faktisk som en super god ide. Det vil vi gøre smiley

• #3   28. feb 2010 (: det er ihvertfalde godt hvis ens lille skid godt kan blive hurtigt stresset i fremmed hænder! (:

• #4   28. feb 2010 rikke- ligepræcis smiley det kunne jeg nemlig godt forstille mig at Lasse blev når det var. Især når det er helt nyt for ham. smiley Så det var en super ide.

katrine - jeg kiggede lige på hjemmesiden smiley det ser virkelig godt ud og det virker rigtig meget som om hun har styr på tingene smiley Tusinde tak for dit svar. Det må vi lige kigge nærmere på. Har nemlig ikke noget imod at køre lidt langt hvis bare jeg ved at han har det godt hvor han er.

• #5   28. feb 2010 er der måske ikke nogen venner eller familige det vil passe jeres lille guld klump :o)
    jeg bor i esbjerg men kender ikke lige nogen hunde pensioner :o/

Kommentér på:
Hundepension i Esbjerg området.

Annonce