jeg kan ikke lade være {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd for der bliver så tit talt klubber og tavler osv herinde...dkk er størst og dru næst alligevel er rigtig mange efter dru og mener de lidt mindre klubber er bedre og mere seriøs og til at stole på
Og der bliver jeg simpelthen nødt til at fortælle denne historie
Jeg har en aftale med en om at låne en af mine hanhunde,,vedkommende kommer her og tæven bliver parret,,,,,,,da tiden nærmer sig og hun ikke viser tegn på at være gravid sælger vedkommende tæven..
Jeg bliver så ringet op af de nye ejere,,de vil gerne have et billede af min hanhund,,,,,øh jeg er noget uforstående
Får så historien,,tæven er hos dem de har fået stamtavle på havlpene...jeg kan faktisk ikke huske jeg har lavet parrings aftale(tæve ejer er en person som jeg taler med og holder meget af) jeg går lidt med en stress depresion og har problemer med hukkomelsen))..men har jeg underskrevet en parrings aftale er den fra dru,,ligeledes har ny tæve ejer så fået en kopi af min hanhunds stambog.,,og på den måde vupti får man lavet stamtavle på sine hvalpe
Dette er ikke dru men en af de andre klubber og tænk jer den stamtavle der er kopi af er af hans oprindlige tyske han har dru nu,,dvs de tavler er lavet af stamtavle der slet ikke eksistere
Jeg har talt med dru og de ved besked for dette kan jo sætte mig i dårlig lys også uden jeg har deltaget
Jeg oplyser ikke i pb om ny ejer,,forrige ejer eller hvilken klub det er men bare at de andre klubbers stamtavler måske ikke er så meget værd
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
Dem der fusker med tavler og bliver smidt ud af deres klub, flytter bare over i en anden og så kan de fortsætte der, det er helt forkert.
Jeg forhørte mig hos en opdrætter for ikke så længe siden ang. en hvalp, og spurgte hvorfor forældrene var DKK hunde med hvalpene fik DRU tavler, svaret var at der var ikke så mange omkostninger i DRU og så kunne hun sælge et par tusind under DKK pris. Føj for pokker siger jeg bare, for jeg ved nemlig at hun er blevet smidt ud af DKK for at fuske med tavlerne, og hos sådan en opdrætter ved man jo faktisk ikke hvad man har købt med mindre der bliver lavet DNA test.
okt 2008
Jeg aner kender dkk men jeg er ikke seriøs nok mht udstilling osv til at være der,,,der skal de "rigtige 2 være,,,forstå mig ret
okt 2008
okt 2008
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
Og tænk at man sælger sin tæve fordi man ikke tror den er drægtig...
Men godt du har snakket med din klub.. så er der jo ingen ko på isen..
okt 2008
og da jeg slet ikke vidste tæven var solgt kunne jeg jo ikke vide det
jeg skrev dette indlæg for at vise/sige at der kan laves stamtavler på grundlag som dette altså med enkopi af tavle som ikke eksitsere,,fordi der i flere tråde er skrevet om dru er mindre seriøse end nogen af de andre klubber....men dru laver ikke tavler på et kuld hvalpe med kopi fks
okt 2008
okt 2008
tæven er fci og kan og skulle bruges til dru hvalpe da hun ikke er udstillet i dkk,,,hvad var aftale med tæveejer........tæveejer har ejet min hanhund derfor har hun en kopi af hans gamle tavle som ny tæve ejer får,,,,hvordan skulle det være min skyld?? jeg får jo afvide der ingen hvalpe er i hende
okt 2008
okt 2008
sep 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Hunde: 10 Emner: 14 Svar: 851
jeg kan ikke lade være