{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Allergisk reaktion?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var til dyrelæge med buller igår, fordi han pludselig var opsvulmet i den ene side af hovedet. Han så helt forkert ud i ansigtet og lignede en bull terrier. Han fik to indsprøjtninger også skulle jeg holde ham under observation i 24 timer.
Jeg synes der er kommet en lille bedring her til morgen, men jeg er ikke sikker - skal have en veninder til at se på ham inden jeg ringer til dyrelægen.

Er der nogen er jer der har prøvet ovenstående med jeres hunde?

Hvis der ikke er bedring så skal vi afsted til dyrelæge igen idag, og så må han bedøves og få taget røngtenbilleder. Dyrelægen synes dog ikke at han kunne se der var noget i vejen med hans tænder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergisk reaktion??
  • #2   26. feb 2010 Min tæve fik det første gang da hun sku revaccineres som 12 ugers, min niece og jeg havde li kørt en halv time efter hun havde været hos dyrlægen. Da vi kom hjem lignede hun elefantmanden, hun var hævet i alle kropsåbninger og hovedet. Jeg ringede straks til dyrlægen, og døren og det hele stod åbent. Og hun fik en sprøjte mod en allergisk reaktion, og det får hun hver gang hun bliver vaccineret nu. Så er vi fri for eventuelt at sku afsted igen. Men det var væk i løbet 24 timer, men de ser total skrækkelige ud. Jeg ku slet ik se på hende, troede jo hun var ved at rejse herfra. Godt min niece var der.

God bedring med din.

Kommentér på:
Allergisk reaktion??

Annonce