409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Følges på udstilling? Følges på udstilling?

Hej!

Er der nogle her inde der regner med at skulle på en DKK udstilling i juni? Jeg bor i Odense og mener de fleste udstillinger i juni ligger i Jylland. Jeg har ingen bil, så hvis der er en der alligevel skal forbi Odense på sin vej til udstilling til sommer så vil jeg meget gerne følges og dele udgifterne. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følges på udstilling?
  • #1   25. feb 2010 Altså jeg skal fra KBH til herning til verdensudstillingen d. 27 juni..
    Kunne da godt lave et stop i Odense hvis det er..

• #2   25. feb 2010 Hej Eva.

OK. Er du der én dag og den samme dag som de små racer? Når det er en verdensudstilling... Er det så en god ide at komme med sin hund der første gang skal på en udstilling? Vi har kun været på skue fordi han stadig er hvalp. Han skal gerne få sin avlsgodkendelse i juni, men er verdensudstillingen ikke sværere at få gode bedømmelser på? Mener, dømmer de ikke hårdere der osv.? Eller kan man sagtens tage der hen?

• #3   25. feb 2010 natascha - hvad avlsgodkendelse angår, så BURDE det være det samme uanset hvilken udstilling, da det er kvaliteten af den enkelte hund der skal bedømmes. men men... du må regne med at folk fra udlandet kun dukker op med deres top-top-top hunde, så placeringsmæssigt er konkurrencen hård. og lur mig om dommerne ikke kan være tilbøjelige til at sammenligne også kvalitetsmæssigt.

men så er det jo bare desto mere flot at få en god bedømmelse på en verdensudstilling!

du skal også regne med at der er VILDT mange hunde samlet på stedet, så hvis din hund ikke har nerver af stål, kan han godt blive påvirket af det og måske ikke lige præstere det ypperste han kan. men når det er sagt, så er det jo en oplevelse "for livet" for de fleste af os, eftersom mange af os ikke rejser verden rundt til verdensudstillingen hvert år. jeg skal i hvert fald helt sikkert med (ER tilmeldt) med en af mine hunde, uanset hvordan det går. bare for oplevelsens skyld. så kan vi tage det mere alvorlige på en anden, knap så "voldsom" udstilling, hvis det ikke går helt som forventet.

er der en bestemt grund til at han lige skal avlsgodkendes i juni?

• #4   25. feb 2010 KSS (Klubben for Små Selskabshunde) har en dobbelt udstilling i Vejen den 29/30-5. Er det for tidligt? Der vil nok være mindre tryk på i ft verdensudstillingen.
    Kig på http://www.canis-minor.dk/ og tjek kalenderen.
    Jeg vil ikke kunne samle dig op på vejen, for vi holder nok miniferie i det jyske i forbindelse med dobbelt udstillingen.

• #5   25. feb 2010 Nej jeg tror ikke at de små racer er samme dag, men det er ikke noget jeg har tjekket..
    Mine hunde hører jo under gruppe 2 som er Molosser.

• #6   25. feb 2010 Ang. avlsgodkendelsen så har du jo god tid, han er jo ikke så gammel endnu..

• #7   25. feb 2010 Hej alle.

Tak for de gode råd.

Jeg vil helst ikke udsætte ham for en verdensudstilling inden han er avlsgodkendt og evt. har fået en fin placering inden. Ville være så ærgerligt at han pga. alle de hunde klarede sig dårligere første gang end han virkelig er.

Grunden til at jeg siger juni er fordi han bliver 9 mdr. den 8. juni. Så for at han kan avlsgodkendes så er det efter den dato jo.'

Er der ikke andre udstillinger i juni - og Tine, skal du til en udstilling udover verdensudstillingen i juni og kan du samle mig op på vejen?

Ps. er der ikke verdensudstilling i Herning hvert år egentllig? Ville gerne med til den, men først efter jeg har været til en alm. udstilling, så jeg lige kan se hvor godt min hund klarer sig uden al den ekstra stress fra alle de hunde osv. smiley

• #8   25. feb 2010 verdensudstillingen skifter land hvert år. sidste år i bratislava - forrige år i stockholm osv

men hvert år i november er der tradition for dkk udstilling i herning messecenter.

• #9   25. feb 2010 Hej igen,

OK. Så må jeg hellere tage på verdensudstillingen.

Tine - skal du på verdensudstillingen? Måske jeg også vil med der i maj på KSS for der er han jo så gammel at hans bedømmelse næsten kan give et godt hint til hvor han står mht. potentiale.

• #10   25. feb 2010 Hvis du udstiller ham i hvalpeklasse, er det også god udstillingstræning.

Kommentér på:
Følges på udstilling?

Annonce