{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  % i foder
  • #1   18. feb 2010 Hvis du tænker på indholdsfortegnelsen, så er den sjældent opgivet i procent. Men synes normalt man kan finde en oversigt over hvor mange % der er af f.eks. protein, fedt osv

• #2   18. feb 2010 Ok, så er jeg mere rolig.

Jo der står proteinindhold osv. Henholdsvis 27.8 %, 30% og 33.6 %.
    Det er vist ok.
    Fedt mellem 18 og 21%.

Der går jeg vel ikke så galt i byen? Han er snart 5 mdr.

• #4   18. feb 2010 Ulla M

Mens han er hvalp ikke? Hans nuværende foder har 27.8 % og vi har en ide om at han får det til posen er tom, og han skal have voksenfoder.
    - Men er en hel del i tvivl...
    Han funger jo fint nok på nuværende foder, men gider ikke rigtig at spise det mere. Og så vil jeg jo gerne give ham det bedste.

Kan vi skifte over til voksenfoder som 10 mdrs?

• #6   18. feb 2010 indholdsfortegnelsen skal efter dansk lov været udformet således at det der er mest af står først, næstmest som nr 2 osv. og derudover plejer der at være en liste med % af næringsindholdet.

kan godt være du allerede ved det, men husk at når du skifter foder skal du ikke vente til posen er tom, men blande det sidste "gamle" foder op med tilsvarende mængde af det "nye" så overgangen er gradvis. det er bedst for hundens mave. gerne så overgangen varer ca en uge hvis det kan lade sig gøre.

• #7   18. feb 2010 Jo jo tak for alle jeres indlæg her til sidst :), men det ved jeg godt - der har jo været uanede mængder tråde om det.
    Han får Hills nu, og jeg har tjekket indholdet. Det er ikke så skidt. Der er kun 2 ting i som vist ikke er for godt - malet majs og roetrævler.Dog ikke som de fire første ingredienser.
    Men der er også 2 ting i Olivers hvalpe som er på den liste, så antager det nok ikke er så skidt endda.
    Men kan han få noget der er bedre, så skal han jo have det smiley

Kommentér på:
% i foder

Annonce