14. apr 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
1stk. hund gives væk ;) {{forumTopicSubject}}
Ej det er gas, selvfølgelig giver jeg ikke min hund væk =)
Men følte godt nok for det igår og idag må jeg sige...
Har jo fået ChinChilla igen og buret står i vores stue, da det er der de trives bedst...
Nå men Avalee kan bare ikke lade dem være. Argh!! Hun hopper op og ned ad buret og gør. Og ChinChilla'er stresser nemt og de er jo i forvejen meget utrygge da jeg kun har haft dem i 3 dage...
Har prøvet at sidde sammen med hende ved buret og vise hende hvad de er og give godbidder og rose imens.
Har prøvet at stå med ryggen til hende og armene over kors og bakke bagud fra buret og rose og give godbidder når hun falder til ro..
Har prøvet at lukke hende i et andet lokale til hun falder til ro og så rose hende når hun falder til ro..
Men men men lige lidt hjælper det.
Når de har deres tæppe over sig er der intet problem men når tæppet kommer af står hun der igen og så snart de bevæger sig hopper hun op ad buret...
Igår stod hun der så længe at hendes ben rystede af udmattelse, så tog hende hen til mig og bad hende blive, og så Peb hun som var hun døden nær i 2 timer...
Jeg bliver blot ved og ved og sidder ved buret sammen med hende min. 2 gange hver dag og så må vi jo håbe at hun til sidst vender sig til sine nye venner =)
Heldigvis siger ChinChilla'erne ikke så meget til det, for det meste gør hun ikke ( Det gør Avalee generelt ikke rigtig ) de sidder bare på deres plads. Men vil ikke acceptere denne adfærd. Og i længden vil det jo kunne stresse de små dyr..
Er sikker på dette er noget jeg bare skal give tid. Men hvor ville jeg ønske hun var lige glad med dem
Bare lige lidt der skulle lukkes ud fra min side =)
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
1stk. hund gives væk ;)