{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Bid i stikdåser?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeejere..
Jeg har en dejlig dejlig husky som jeg har haft en uges tid nu. Jeg har fået et rigtig tæt forhold med ham, han havde intet lært da vi fik ham men han lærer utroligt hurtigt og alt går godt om dagen..
MEN ligeså snart han begynder at kede sig begynder han at finde ting at bide i.. Om dagen er det okay, for så tager jeg ham ud og gå en lang tur og lader ham løbe lidt, eller giver ham et griseøre/whatever at bide i i stedet for.
Men om natten når han ikke gider sove går han rundt på mit værelse og bider i hvad han nu kan finde.. Indtil videre har han ødelagt 2 par trusser, mine hår extensions, tapetet på den ene væg - og så det værste, en stikdåse der var sat til begynder han at savle i så jeg vågner af "gnistrer" fra den.. Det kunne være endt grueligt galt, og han har stadig en fetish med at æde stikdåser og jeg er så bange for det går galt engang..
Skal lige siges vi til dagligt er i hele huset (3 etagers) men om natten sover vi nedenunder på mit værelse i kælderen hvor han har en kurv for enden af min seng.

Er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg gør? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bid i stikdåser??
Kommentér på:
Bid i stikdåser??

Annonce