Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CT scanning
  • #1   16. feb 2010 Tror det var i karlslunde, men kan ikke finde noget på google

• #2   16. feb 2010 Madam blå på dåse - Hjernen

• #3   16. feb 2010 Århus dyrehospital... Aner ikke om man kan afbetale, du skal i hvert tilfælde sikkert hoste op med en god slat på selve dagen kunne jeg forestille mig:(

• #4   16. feb 2010 Madam blå på dåse - jeg ved ikke hvad der er mistanke om.

Desværre kan man ikke få det på afbetaling.

• #5   16. feb 2010 Linket som Kai har smidt ind er til Karlslunde.

De har, for ikke ret længe siden, fået en CT scanner og det er samme slags som man har til mennesker på Hamlet.

Den er MEGET imponerende:-)

• #6   16. feb 2010 Ingen sygeforsikring?

• #7   16. feb 2010 Mette - Nope, den har jeg først hørt om herinde på hg, så det er for sent, hun er 7 år nu.

• #8   16. feb 2010 Øv, ja så er det desværre for sent:-(

• #9   16. feb 2010 Landbohøjskolen i København - nu LIFE KU

• #10   16. feb 2010 Jeg vil også anbefale Karlslunde.

Du må da gå i banken eller til familie og høre om et lån, hvis du mistænker noget alvorligt med hunden. Hverken Landbohøjskole eller Karlslunde laver afdragsordninger, og det er de eneste steder at de har CT scannere.

• #11   16. feb 2010 Gitte - Jeg HAR snakket med Banken og familien, det er da noget af det første jeg gør!

• #12   16. feb 2010 Sørme ja, du har ret Kai

http://www.aarhusdyrehospital.dk/Default.aspx?ID=83

• #13   16. feb 2010 Jeg syntes at det er utroligt trist at læse gang på gang, at folk ikke har taget højde for om deres kæledyr skulle blive syge og have brug for hjælp.

Hvis man ikke har sygeforsikring, så burde man da i det mindste sørge for at sætte 200 kr ind på en speciel konto til hunden, således at man ikke står i sådan en situation som oftest ender med at hunden bliver den helt store taber.....

• #14   16. feb 2010 Gitte - og jeg synes det er utroligt at man LIGE skal nævne sådan noget til folk som i forvejen ligger ned!!!

Du aner ikke hvorfor vi ikke har pengene lige nu, så synes ærlig talt at du skal lade være med at udtale dig, når du ikke ved noget.
    - og holde dig til emnet, eller finde et andet at deltage i.

• #15   16. feb 2010 Emnet går på Ct scanning og om man kan lave en afdragsordning, og tro mig det kan man ikke. Og selv om du ligger ned lige nu, har det intet at gøre med at du ikke har opsparet penge i 7 år i tilfælde af at din hund blev syg - hvad hvis den nu havde brækket et ben, skulle det så også ske på afbetaling.

• #16   16. feb 2010 Gitte - Ja, emnet går på om man kan lave en afdragsordning, og der slutter det så.
    Jeg behøver ikke svarer på en masse spørgsmål, som ikke handler om lige præcis det jeg spørger om, respekter venligst det!!!

Og søde, jeg har ikke haft hunden hos MIG i 7 år, kun 2 år.
    igen udtaler du dig om noget du ikke aner en skid om.

• #18   16. feb 2010 Inge J - I weekenden blev trunte rigtig syg, med både opkast, og hun slingrede og kunne faktisk ikke stå på benene + hun hverken spiste eller drak.
    Igår fik hun så taget en blodprøve - men den viser ikke noget, så dyrlægen foreslog en CT scanning for at se om der var noget der.

Heldigvis så slingrer hun næsten ikke mere, og hun har ikke kastet op siden i søndag morgen, og der var det kun en enkelt gang - og her til aften har jeg kunne gå tur med hende, hvor hun har virket frisk nok.
    Hun spiser bare ikke ret meget endnu - selvom jeg fodrer hende med alverdens ting - det er det eneste problem nu.
    Og sidste mandag begyndte hun at haldte, hvor hun fik taget røngten, netop pga hofterne - selvom det viste sig at hun havde løse hofter, så var det nok ikke derfor at hun haltede.
    ^det gør hun forresten heller ikke rigtig mere.

• #20   16. feb 2010 Inge J - Hun spiser kun meget lidt, men hun slingrede før hun kastede op, og hun kastede godt og vel op en 15 gange på 2 dage.

Hun har heller ikke ondt, dyrlægen mærkede på hende, og hun reagere også fint på bevægelser osv ... så ved sgu ikke hvad det kan være.

• #22   16. feb 2010 Inge J - Altså hun har ikke så meget energi, men det siger jo sig selv, når hun ikke spiser noget.

Så det er lidt svært at svare på, hun plejer at være næsten irriterende aktiv smiley
    skal gø af alt og alle, og farve rundt hvis der er noget der larmer, tænk hvis der kom nogen. - men det gør hun jo selvfølgelig ikke nu.

Nu gør hun engang imellem, når det banker på døren. smiley

• #23   16. feb 2010 Smasker hun?

• #25   16. feb 2010 Mette - Nej, ikke hvad jeg har lagt mærke til.

Inge J - det håber jeg da.

Kommentér på:
CT scanning

Annonce