{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.820

Lol, min hund er blevet gammel {{forumTopicSubject}}

... hvertfald for gammel til at se korrekt ;D

Jeg var en tur i haven med Lilly og Silas.
Lilly blev ved med at løbe ind og ud af stuen, og jeg gad ikke rigtig alt den sne inde på mit gulvtæppe, så jeg lukkede havedøren til. Den er af glas.

Lilly blev så ude i haven og vi legede lidt med istapper. Hun stjal en fra mig og ville så løbe ind i stuen med den. Løbe løbe SMOCK sagde det så. *GG*
Lilly stormede direkte ind i glasdøren med snuden først og faldt så af ruden. Hun rejste sig og så meget forundret ud. Og jeg skreg self af grin *GG* Det så så komisk ud ;D

Hendes udtryk er guld værd og jeg er så ked af at jeg ikke fik det på film.

Når vi er i haven nu, går hun stille og rolig hen til døren ;D

Har jeres hunde gjort noget så dumt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lol, min hund er blevet gammel
  • #1   15. feb 2010 Haha ja ja min hund gjorde det samme første gang den var på besøg hos mine forældre som også har glasdør i udestuen... Det er for komisk... Lidt synd for dem, men meget sjovt.. Den lærte også meget hurtigt at der var en dør dér....

  • #3   15. feb 2010 min himmelhund Freia ( som havde grå stær ) , tog stærkt tilløb fra haven ind gennem stuen og skulle så have været videre ud i entreen , fordi det ringede på døren. Desværre fejlvurderede hun åbningen til entreen og smaaaask ramte væggen for fulde gardiner .

    resultat ; tummelumsk og en fortand mindre

    det så godt nok sjovt ud , men stakkels lille pige


  • #4   15. feb 2010 Hummer har også gjort det 2 gange herhjemme... men sørger for at gardinet er nede når det er lukket, jeg synes det er så synd jo smiley

  • #5   15. feb 2010 havde aldrig troet Lilly ville gøre det. Hun er jo alligevel næsten 6 år gammel og har set en glasdør før *GG*

Kommentér på:
Lol, min hund er blevet gammel

Annonce