{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

spørgsmål til Miras adfærd {{forumTopicSubject}}

Vi har en meget kælen chi, bedre kendt som Mira.
Vi sad igår herhjemme og talte om Mira krops sprog og adfærd - og hvad det mon egentlig betyder, for vi har aldrig mødt en hund, lige meget hvilken race, som gør dette her hun gør.

Jeg vil prøve at forklare det så godt jeg kan, og min mand har lovet at han vil filme det næste gang hun gør det - så jeg vil lægge det ind så snart jeg kan.

Når vi ligger/sidder i sofaen så læner hun sig op af din mund og næse med sin kind. Hun læner sig med al sin kraft/vægt og så står hun helt stille - hun næste dirre når hun gør det.
Hun læner sig sådan at du ik kan få vejret fordi hun læner sig op af din mund og næsebor. Hvis du flytter dit ansigt så følger hun med - og så starter det forfra

Hun har egentlig alle dage gjort det her - hvis vi så vælger at kysse hende imens hun læner sig op af dit ansigt, så bliver hun helt saglig.

Vi begyndte så at snakke om det igår, hvor min mand fortæller at man viser underdanighed i hundesprog ved at slikke/kysse alfaen i flokken på dens kæber.... og han egentlig var bange for at Mira forsøgte at dominere os når hun lavede dette stunt.

Jeg har bare læst det som et råb om opmærksomhed og hengivenhed.

Er der andre der har prøvet det her?

Skal siges hun gør det her RIGTIG tit - minimum 3 gange om ugen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til Miras adfærd
Kommentér på:
spørgsmål til Miras adfærd

Annonce