Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PH Træningsærme
  • #1   2. apr 2006 Kevin N

Hvad slags hund har du????

Hvis du har en hund som tilhøre "Muskelhunden" må jeg desværre beklage, så kan du ikke være med i PH...

• #2   2. apr 2006 Min hund er en Amstaff.. se den i mine billeder.. jeg skal til alm hunde træning med hende lige rundt om hjørnet.. hvor man lige skal igennem ne mest normale ting det tager vidst 1 måned.. også når det er overstået kan man gå videre til noget de selv har i klubben.. hvor hunden bliver trænet med bideærme på samme måde som politiet gør det.. og de skal over en masse spring og udfordringer.. meget spændende program faktisk

• #3   2. apr 2006 Kevin N

Og det kræver at du har en virkelig god bideinstruktør, da bidearbejdet er opbygget i flere faser...

Og jeg vil fraråde dig i selv at ekspementere med det, da du kan ødelægge hunden og dig selv.. Det er bare et godt råd..

Og du skal slet ikke tænke på ærme, da man beynder med bideskind og bidepølse..

• #4   2. apr 2006 Undskyld, jeg pipper op men er der nogen der kan svare mig på hvorfor der trænes med bideærmer på ikke-brugshunde?

• #5   2. apr 2006 Den hunde instruktør som skal træne cheiu er knald god.. det var meningen hun skulle have taget taget træningen som hvalp men hun brækkede desværre venstre bagben i leg med en rottweiler.. så vil gøre det denne sommer

• #6   2. apr 2006 Mie * team frozen *

Jeg kan heller ikke se formålet med det... *S*

• #7   2. apr 2006 Kevin N

Hvad er det for en klub - som du taler om???

• #8   2. apr 2006 I mit hovede gør det da blot chancen for bideulykker blandt "almindelige" hunde endnu større i og med at hunden trænes i det?
    Men hvis nogen kan præsentere mig for ordentlig agumentation så er jeg da villig til at revidere min opfattelse.....

• #9   2. apr 2006 Det er ikke udelukket pga at der trænes med bidearm i det kursus hun skal igennem.. det er lige så meget med alle de andre udfordringer hunden lærer osv.. det tager 4 måneder.. og man kan sagtens fortsætte jo.. det er skide god motion for hunden.. havde skam stadig meldt chieu til det kursus selvom der ikke var bidearm

• #10   2. apr 2006 Kevin N

Hvad er det for en klub????

• #11   2. apr 2006 Ja det er klart at det øger chancen for bideulykker, det kan man ikke komme uden om.. det er en hundeklub som ligger nede i ishøj landsby.. skal nok se om jeg kan finde navnet

• #12   2. apr 2006 Min hund har overhovedet den mindste tildens til at bide nogen som helst.. hun er den mest kærlige hund på jorden og elsker at lege med alle hunde.. så men den rette træning ig instruktør kan jeg ikke så problemet i at tage hunden til PH Træning

• #13   2. apr 2006 - Ishøj Brugshundeklub.

• #14   2. apr 2006 Det lyder godt smiley

• #15   2. apr 2006 Kisser..

Jeg har prøvet at fortælle det... *S*

• #16   2. apr 2006 Jeg ved ikke om det er ishøj brugshundeklub.. det mener jeg ikke.. men arbejder på sagen.. jeg er sikker på at hun nok skal blive trænet på den rigtige måde inden hun bliver sendt på bidearm

• #17   2. apr 2006 Kevin N

Er det en herfra HG???

Hvis det er det, ved jeg godt hvem det er....

• #18   2. apr 2006 Hej Michael.. min hund kan det meste lydighed osv.. men ja mvh hundeskole så starter jeg fra bunden og tager hende først på phkursus i helt sidste ende.. man skal selvfølgelig fortsætte mere end de 4 måneder.. det er bare det man skal starte med at betale for

• #19   2. apr 2006 Men hvorfor er det en del af kurset, det er det jeg ikke forstår? Hvad er der ved bidetræning som ikke kan undværes hos ikke-brugshunde?

• #20   2. apr 2006 Det er vidst instruktøren som skal vudere hvornår din hund er klar til at gå videre til PH Træning.. Mie jeg ved ikke hvorfor de lige har valgt bidedelen med i deres træning

• #21   2. apr 2006 OK, tak.. Så er der jo en forklaring.. På en del af det ihvertfald.. Det bekymrede bare lige mit, i forvejen bekymrede, hoved at, undskyld fordommene, glatnakkerne med muskelhundene kunne finde dette voldsomt interessant!

• #22   2. apr 2006 Da jeg var nede i klubben og snakke med dem sagde de at alle hunde var velkommen.. og der havde jeg fortaldt race osv.. går hvertflad ikke ud fra at de gør noget ulovligt.. kender nogle af jer hjemmseiden til ishøj brugshunde klub? ku nemlig godt være det er den

• #23   2. apr 2006 http://www.ishoej-brugshundeklub.dk/

• #24   2. apr 2006 Jeg var der nede sidste år.. så der kan godt være en masse ting som er ændret nu..

• #25   2. apr 2006 Ja det er netop det som er det fede.. at kunne have fuld kontrol over sin hund.. det er sgu ikke fedt at have en hjernedød hund som bider osv..

• #26   2. apr 2006 Ja det gør det.. og det er bestemt ikke sådan en hund jeg skal have..

• #27   2. apr 2006 Så er spørgsmålet om de nu må benytte de arialer der er stillet til rådighed..

Å81 J.nr. 200200909 (kult/ms)

Ishøj Brugshundeklub og Rottweilerklubben Torslunde Ishøj:

Å81 J.nr. 200200909 (kult/ms)

Ishøj Brugshundeklub og Rottweilerklubben Torslunde Ishøj:

Brug af hundetræningsarealerne på Torbens Vænge:

Kulturel Forvaltning har i henhold til "Regulativ for benyttelse af kommunale lokaler, anlæg m.v." § 10 udarbejdet instrukser for anvendelse af hunde-træningsarealerne på Torbens Vænge. Der er udarbejdet én instruks til hver af hundeklubberne Ishøj Brugshundeklub og Rottweilerklubben Torslunde Ishøj, og instrukserne er underskrevet af Formanden for Folkeoplysningsudvalget.

29. august holdte Kulturel Forvaltning møde med formændene for de to hundeklubber, hvor instrukserne blev udleveret. Kulturel Forvaltning bad om, at instrukserne blev underskrevet, således at klubberne accepterede at ville overholde og efterleve instruksen. Instrukserne kunne underskrives på mødet eller efterfølgende og sendes til Kulturel Forvaltning senest den 6. september.

Kulturel Forvaltning har modtaget en tilbagemelding fra Ishøj Brugshundeklub, der med en begrundelse meddeler, at de ikke ser sig i stand til at underskrive instruksen.

Kulturel Forvaltning har ikke modtaget nogen reaktion fra Rottweilerklubben Torslunde Ishøj.

Kulturel Forvaltnings notat af 13. september 2002, samt kopi af de to instrukser udsende med dagsordenen.

Folkeoplysningsudvalget vedtog, at forudsætningen for at benytte hunde-træningsarealerne på Torbens Vænge er, at der underskrives en instruks for benyttelsen af faciliteterne.

TILTRÅDT

• #28   2. apr 2006 Ja det er rigtigt kisser.. det må tiden vise.. og hvis der er det mindste så hopper jeg fra.. eller beder ham springe bidedelen over med chieu, og kun træner aguility

• #29   2. apr 2006 Babett har de så ingen arealer til at træne hunde mere eller hvordan hænger det sammen??

• #30   2. apr 2006 Det kan da godt være at de har fådet tilladelsen... jeg ved det ikke... smiley

• #31   2. apr 2006 Okay.. nej jeg mener heller ikke det var jer som jeg havde snakket med.. men jeg har tilføjet dig som ven da jeg ville høre hvad i har at tilbyde af go træning?? for chieu skal til træning inden længe.. og hva det evt koster.. jeg har nemlig hørt godt om jeres klub.. min kærestes hund Zacho var der vidst for 1½ år siden..

• #32   2. apr 2006 Det er et helt år siden jeg snakkede med den hundeklub.. men selve jeres navn osv siger mig ikke noget.. så mener bestemt at det har været en anden klub

Kommentér på:
PH Træningsærme

Annonce