{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Mgl renlighed - HJÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg passer i øjeblikket min fars hund, en hvid schæfer på snart 8år.
Jeg er seriøst snart ved at gå ud af mig gode skind...I kan lige få den sidste uges hendelser.
Fredag da jeg kom hjem fra arbejde havde den overpisset gangen og skidt
Mandag det samme
Onsdag da jeg lige var i bad havde den skidt en kæmpe lort og igen skidt inde da jeg kom hjem fra arbjede. Havde endda haft en til at lufte dem (den og min egen) om eftermiddagen
Torsddag igenting jæj...
Her til morgen havde den pisset. Her til aften har jeg været i biffen og kommer igen hjem til pis :0(

Jeg kan snart ikke klare det mere.
Havde den til dyrlæge igår, bare for at sikre mig den ikke fejler noget. Hun mente ikke der var tegn på nogen sygdom eller noget. Har skiftet foder og tager vandet fra den om natten... Den er ude flere gange dagligt og bliver motioneret. De fleste af dagene er det kun 5-6 timer de er alene..

Min far har været væk siden 28 dec og det har ikke stået på hele tiden. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, der er over 2 uger til min far igen er hjemme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mgl renlighed - HJÆÆÆÆLP
  • #1   13. feb 2010 Hvilket køn er hunden? Hvordan gør den hjemme ved din far?

  • #2   13. feb 2010 Det er en hunhund, den er hjemme i eget hus, bor herude til han kommer hjem

  • #4   13. feb 2010 Tænker lidt at den måske afmærker territorie overfor den anden hund, når den nu er i sit eget hjem, og en "fremmed" lige pludselig er der også?

  • #6   13. feb 2010 Hov, læste det som hanhund... Men kan tæver ikke finde på at pisse territorium af?

  • #7   13. feb 2010 Tror ikke det har noget med afmærkning at gøre, de er vant til at være sammen og der plejer ikke være problemer.

    Den første nat jeg var her pissede hun i stuen og igen et par nætter efter og sked. Så blev hun lukket i gangen om natten. Det har mest været når jeg er på arbejde den er urenlig


  • #8   13. feb 2010 Jeg har passet den i 3 uger, min bror havde den de første 4. Den gjorde det også et par gange inde ved ham, men det var kun de første dage.

    Nu er den jo hjemme og jeg har været her længe..

    Og nu er det jo ikke nogen lille hund og sku hilse og sige det ikke er småting der kommer ud af den, det minder jo nærmest om en tsunami. Og lugten bliver hængende i flere dage


  • #9   13. feb 2010 Jeg kan desværre ikke give dig et klart svar... Mit bud er, at det er pga. ændringerne i hverdagen.. Altså at hendes ejer ikke er der, og en "ny" hund og et "nyt" menneske er flyttet ind..

  • #11   13. feb 2010 Tja måske... Men hun er vant til mig, boede hjemme da vi fik hende og min hund er her tit. Når jeg har været på ferie har far passet min og da han var hvalp var vi hjemme og bo i en mdr, så de er ganske fortrolige med hinanden.

  • #12   13. feb 2010 Jeg har vasket i rhodalon, det tog desværre ikke lugten :o( Men det er også fordi jeg ikke kan komme ordenligt ind under vaskemaskine og tumbler... Den oversvømmer jo gulvet

  • #13   13. feb 2010 jeg vil mene der er lidt stress i det ,selv om i kender hunden kan den godt mangle sin ejer i har jo flyttet lidt rundt med en gammel hund ,mine mor og far sku flytte fra ders hus 1 månde før de ku flytte ind i det ny hus i den tid var ders hund på 6år ved den ene af min søster og vi bode ved den anden ,den hyle og lave inde i alle de 4 uger så det var lige før de havde avlives den, uge efter vi flytte ind i det nye blev den sig selv igen ....

  • #14   13. feb 2010 Dyrlægen mente også det ku være stress...

    Jeg er bare ved at være SÅ træt af pis og lort, er næsten helt grædefærdig


  • #15   13. feb 2010 kan du ikke komme indunde dem med en stor malepind med en tynd karkklud det brugte jeg da vi havde hvalpe
    bagefter lage jeg aviser ind under til at suge det op før det løb helt ind under maskinen så det kun var helt ude ved forkanten der lå lidt og det var så nem at komme til ,og skifte avis hver dag når du gør rent .


  • #16   13. feb 2010 der er heller ikke noget være end at komme hjem til et hus der lugter man har lyst til at vende rundt og gå igen ....

    men glæd dig til din far komme hjem igen ...


  • #17   13. feb 2010 Jeg tror den er utyg ved de forandringer den har været udsat for smiley selvom du gør det bedste er det ikke det optimale så
    når den kommer ind i sine normale rammer kører det igen ..:o)
    nogle gange er det et utaknemmeligt arbejde at passe andres hunde :o)


  • #18   13. feb 2010 Så jeg må bare holde ud og bede min far have en STOR gave med hjem til mig...

Kommentér på:
Mgl renlighed - HJÆÆÆÆLP

Annonce