{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hundebil - Volve V5 2 stk hund {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er der nogen her der har erfaringer med Volvo V50 som hundebil, når man har 2stk hunde der begge er mellem 30 og 40 kg? (Stor lab str.)

Vi skal ud og se på en i weekenden og jeg er meget i tvivl om den er bred nok bagi, til et dobbelt bur?

Min kæreste er faldet for bilen men jeg falder altså kun for den hvis der kan være 2 vovser i bur i den, ellers er den NO GO for mig hehe

Han bliver ved med at sige at man da godt kan ha et dobbeltbur, det har han læst sig til på nettet.
Ja ja skat - men til hvilken str. hund! hehe

Hvad siger I - kan i hjælpe med at løse mysteriet herinde??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundebil - Volve V5 2 stk hund
  • #1   12. feb 2010 Hold da op en "skæv" overskrift jeg fik lavet der! Håber I er med alligvel smiley

• #3   12. feb 2010 Krumme: Vi har fundet målene på nettet - men synes det er svært at "forstille sig" om det hele kan være der. Om hundene får bredde nok.

Når vi skal til konkurrencer rundt om i landet skal hundene jo ha det behageligt på køreturen og i de perioder de må vente i bilen...

Så lidt erfaringer er jo fint at få med smiley

• #4   12. feb 2010 (link fjernet) Link til hvilke variocage bure der passer i de forskellige bilmodeller. Hvis det eksempelvis skulle være det bur, så vil jeg sige de ikke kan være der. Men det kommer jo an på hvor meget plads man ønsker hundene skal have smiley

• #5   12. feb 2010 Kenneth: Som jeg også skriver - så skal der være plads til bur smiley

Og nu siger du nok der er masser af plads i en volvo, men det kommer jo altså an på modellen smiley
    V50'eren er nemlig en af de smallere volvoer og jeg er bange for at hjulkasserne er i vejen.

Vi har overvejet at få bygget et special bur der passer LIGE præcis til bilen - men hvor meget plads "skal" hundene efter jeres mening have i bredden? (og længden for den sags skyld?)

Kommentér på:
Hundebil - Volve V5 2 stk hund

Annonce