Ny sele {{forumTopicSubject}}
Jeg opdagede i aftes af Milos Hurtta sele har gnavet ham under det venstre forben.
Så bliver jeg jo dybt ulykkelig for det er jo min skyld.
Selen sidder ikke stramt, men måske er det pga. klik-spændet sidder i den side??
Han skal jo ud og gå i dag, og han er ikke vant til at gå i halsbånd, så indtil videre har jeg bare spændt selen endnu.
Han skal have en ny sele der ikke kan gnave, medmindre nogen har et trick til Hurtta selen, for jeg kan rigtig godt lide den (og snoren).
Hvis ikke, hvilket selemærke kan jeg købe der ikke gnaver og evt. har neopren hele vejen rund på selen?
Prisen er underordnet.
- Det gør bestemt ikke noget det er kønt, men kvaliteten og funktionaliteten er det vigtigste
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Vi træner ihærdigt at han ikke skal trække (uden held pt), og vores lille kræ er så glad for at der bevæger sig, at han gør alt for at komme derhen.
Hvilket vi så også træner nu, at det skal vi ikke, men han gør stadig alt han kan for at møve sig udenom.
Så måske jeg i stedet skulle have spurgt hvordan jeg får min hund til at gå ordenligt og ikke hilse på alt i bevægelse
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
(link fjernet) og den minder stadig lidt om Y-selen.. men ja jeg synes den er bedre.
dec 2008
jan 2010
Han har en str. 45 nu, men den måtte gerne være større ved hovedet.
dec 2008
Elmo brugte 70 i Hurrta... og da var han en smule mindre end nu, og han bruger S i Wolfsong...
Jeg ved ikke hvor på Fyn du bor, men det bedste ville jo være at prøve sig frem... det er meget forskelligt fra hund til hund.
jan 2010
Jeg vil dog gerne kunne prøve den på ham. Findes der ikke fysiske butikker man kan få den i?
dec 2008
Men du har ret, at man gerne lige vil prøve den inden man køber den....
Jeg synes i hvert tilfælde, at den er bedre end Hurrta... men det kommer jo meget an på ens hund.
jan 2010
Han har det nemlig kun i den ene side, og det lader til at være der hvor den kan ramme.
Jeg prøver at sætte noget sportstape på og se om det undgår gnavemærke. Ellers ryger den ud og så må vi finde en Wolfsong til ham.
Ny sele