{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hanhunde og tæver i løb {{forumTopicSubject}}

Jer, med hanhunde.. Hvordan er jeres hanhunde, når der er en højløbsk tæve i nærheden?

Den store er heldigvis ligeglad, da han er kasteret, men min lille sheltie er stadig intakt og det kan dælme mærkes, når der er tæver i løb.
Han stress'er, slapper ikke af, hyler og klynker... Vi fik et chok en nat for lang tid siden. Vi vågnede med et sæt, da han stad ved havedøren og hylende som en ulv. Nabens tæve længere ned på vejen var i løb.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhunde og tæver i løb
  • #1   6. feb 2010 Vi har ingen problemer med Balou, trods det at han har parret.. Men har hørt det fra andre, som du beskriver det, tror bare vi har været heldige smiley

  • #2   6. feb 2010 Da vi fik Lotus havde vi to intakte hanhunde. En lab og en golden. Vi havde aldrig problemer. Heller ikke når Lotus var i løbetid.

    Jeg tror at visse hanner reagerer stærkere på tæverne end andre:-)


  • #3   6. feb 2010 Det eneste der er at mærke på Link er at ham af og til er ekstra interesseret i at snuse når vi går tur, han opfører sig aldrig anderledes

  • #4   6. feb 2010 jeg er også spændt på at se hvordan min han reagerer når mine damer kommer i løb her inden så længe.. Vi har dog forberedt os på det værste..

  • #5   6. feb 2010 Årh.... Hvor lyder det rart med hanhunde, der ikke reagerer så voldsomt på tæver i løb...

    Mickey, min rulabber, har heller aldrig reageret så voldsomt, inden han fik klippet kuglerne... Men Laddie er simpelthen uden for pædagogisk rækkevilde... :-S


  • #6   6. feb 2010 Vi havde kun hundene adskilt når vi ikke var hjemme. Ellers gik de sammen og hannerne var faktisk ret lige glade med Lotus.

    Blackie blev jo kastreret som 11-12 årig og han var også ligeglad med Kiados løbetider. Han ænsede hende slet ikke. Selv ikke når hun var højløbsk. Men han passede på hende, når hun var højløbsk. Der skulle ikke komme andre hanner i nærheden!


  • #7   6. feb 2010 Nu er Sigurt jo kastereret, men selv inde han blev det var han faktisk ikke særlig påvirket af løbske tæver.

  • #8   6. feb 2010 Nu er Sigurt jo kastereret, men selv inde han blev det var han faktisk ikke særlig påvirket af løbske tæver.

  • #9   6. feb 2010 Joey tager det nu egentlig meget pænt. Han synes da Misty dufter ekstra lækkert når hun er i løb, men han spiser og drikker som han skal osv. Men hvis der kommer en anden tæve forbi, som har været i løb for kort tid siden og de så tager hjem igen, kan han godt sidde foran døren og vente på at de kommer igen (men det gider han kun 3-4 min ca og så går han hen og ligger sig).

    Men med de tæver han går sammen med er der ingen problemer. De bliver jo så luftet hver for sig og er adskilt hvis vi ikk er hjemme, da der nok ellers kunne ske ulykker.


  • #10   6. feb 2010 begge mine drenge er kastrater, og den store er fuldstændig kold i rven nu. men før kunne han undlade at spise i mange dage, og han var helt umulig og stressede virkelig meget.

    Den lille humper stadig når tæverne er i højøb, men han er ved at fatte at jeg ikke gider se på det.


  • #11   6. feb 2010 Altså Balou vil da også gerne humpe damerne når de er i løb, men hvis han får et nej, så hopper han ned og laver noget andet, han er så utrolig nem smiley

  • #13   6. feb 2010 Falkor er kun åndsvag lige når de er højløbske, ellers mærker jeg ikke rigtig noget mere . han er så fornuftig så ved godt det ikke kan nytte noget at være dum i hovedet i 3 uger... smiley

    Han piver og går fra foderet lige i de dage... Da han var helt ung var han åndsvag i 3 uger, men nu har han lært det


  • #14   6. feb 2010 Reiki er lettere hjernedød når sådanne tæver er tæt på. Derfor sendes han på ferie når Gaia er i løb.

    Er det på træningsplads e.l. kan han dog arbejde, det kræver bare en del mere arbejde fra min side;o)


Kommentér på:
Hanhunde og tæver i løb

Annonce