{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

3 i 1 .. {{forumTopicSubject}}

Ja grunden til at jeg kalder tråden 3 i 1 er fordi jeg har et spørgsmål, lidt sjov og en ting som jeg synes er irriterende hos ikke-hunde ejere eller hvad man nu skal kalde dem..

Nåh mit spørgsmål er så om hunde egentlig må trygge/lege med flasker fra sodavand af .. Om det er skidt for deres tænder, eller hvis de får den tygget den i stykker om det gør noget ved maven, hals m.m. .. +om den smule papir der er på dem gør noget?!

Den sjove ting: Ja som i ved er der en masse masse sne .. og fortov m.v. er jo blevet fejet så der ikke er så meget .. Men Nala vil ikke gå på det fejede fortov, hun vil helst gå i de høje bunker af sne som ligger i siden .. hehe det ser så komisk ud, nu da hun ikke er så høj endnu ..

Nåh den ting som irriterer mig er, når man går forbi en på fortovet er Nala ikke rigtig interesseret i dem før de snakker til hende osv.. Så i dag da vi kom gåede var der en som talte til hende mens hun gik forbi .. Og Nala hopper så lidt op af hendes ærme, hun når ikke at ramme mere end det .. Men hende ******* der, hun bliver skide sur, og siger at jeg skal holde den hund i ro .. Man kan sgu da ikke forlange at hvis man snakker til en hvalp at hun så ikke reagerer og bliver glad over at nogen vil snakke, jeg prøvede ikke at holde hende tilbage, da Nala ikke var opmærksom på hende, før hun selv snakkede .. Synes sgu at det er træls man skal have skæld ud over at hun selv tager kontakt til ens hund, og den bare er glad og vil snakke .. Men kan godt se at det er træls at hun hopper op .. Men hun er en hvalp og vi har ikke haft hende så længe så vi er kun ved at lære hende det ..

Tak fordi i gad at læse ..

/Maria ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 i 1 ..
  • #1   3. feb 2010 Min store hund, får tit store soda. flasker, de hårde er bedst... jeg fylder dem med godbider, og hun elsker det, og bruger rigtig meget tid på det;) Men pas på, de ridser gulvet:(
    HIHI!! Labber og sne.
    Bare hold hunden til dig næste gang, så kommer du udenom sådanne sure mennesker;)

• #2   3. feb 2010 Ja de kan skære sig, hvis de får tygget flasken i stykker, så jeg ville vælge sådan et her istedet:

http://www.designforpets.dk/shop/buster-fun-bone-1381p.html

• #3   3. feb 2010 I forhold til det med flasker, så ved jeg egentlig ikke hvordan det er for tænderne. Bjørn får noget af hans mad i flasken, som aktivering - piller altid plastick/papir af inden, og han er under opsyn, så den blir ikke tygget i stykker! Umiddelbart kan jeg ikke se det skulle skade:)
    Det med sneen kender jeg alt for godt, Bjørn går helst der hvor det er aller højest - og han er nogle gange næsten dækket, til trods for han ikke er særlig lille mere:)

• #4   3. feb 2010 Ved faktisk ikke om flaskerne skader Link elsker dem og leger meget med dem, men han er ikke rigtig en hund der tygger ting i stykker og vi tager proppen af først

ja min bror har en kæreste som lige så snart hun kommer ind af døren her begynder at hoppe og danse rundt på gulvet og sige link link nej link jeg har sort tøj på gå væk link
    link tror jo naturligvis at hun vil lege og hun fatter det ikke når jeg prøver at forklare at hvis hun ikke snakker til ham og holder sig i ro så går han bare hen og snuser og går så igen

• #5   3. feb 2010 tak for alle besvarelserne smiley .. Jeg vil også smide flasken ud når den er gået for meget i stykker, det er jo kun 1,5 kr. for sådan en smiley .. hehe

hehe ja sne er en fantastisk oplevelse for de fleste hunde smiley ..

Trine, det er ikke nemt når hun jo såå gerne vil snakke, men når jeg ser at de gerne vil snakke tilbage advarer jeg om at hun kan finde på at hoppe op, men jeg holder hende gerne siddende når hun skal snakke med en ny person, for såå hopper hun ikke såå meget op .. Men self. må du også gerne snakke stående, men det er lidt nemmere hvis folk ikke gider at hun hopper op ..

Kommentér på:
3 i 1 ..

Annonce