Diarré + Ingen koncentration = ARGH! {{forumTopicSubject}}
ARGH! Jeg er så frustreret lige nu.
Min hest har været alvorligt syg siden i forgårs, og sidste nat fik jeg kun meget lidt søvn.
I nat var hunden så også syg, med diarré.
Så mig op i tøjet, og ned og lufte Fifi. Derefter vente i hvert fald 5 minutter på at hun går rundt om sig selv og får lavet sine sager.
Op igen (bor på anden sal) og iseng.
10 minutter efter piver hun igen.
Så mig op og gå en længere tur med hende, vente 5 minutter på at hun får gået 30 gange rundt om sig selv, og får lavet sine ting.
Og ja sådan har det så været en god del af natten, og hele morgenen.
Hvordan kan det være, at når hun er så trængende, at hun piber for at komme ud, at hun så ikke bare sætter sig og gør det. Meget frustrerende.
(ved godt hun er en spidshund, men iiih) :oP
Det var lige en morgenbums fra mig :o)
Godmorgen til jer alle...
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.494
For vi ved jo at man bliver meget ynkelig af mavepine. Stakkels lille fabs...
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 349
Så render man jo også selv på toilet mere eller mindre hver 10. minut. Så det med om ikke bare hun kunne gøre det færdigt den første gang...
Nej det kunne hun ikke for har man diarré skal man rende hele tiden, hun er så bare afhængig af dig og om du gider gå ud med hende når hun skal.. :o)
Og dette er ikke på nogen måde negativt ment, men jeg ved godt hvor træls det er når hunden vil ud 100 gange om natten, men den kan jo ikke gøre for at dens toilet er uden for og at den ikke selv lige kan smutte ud og ordne det den skal :o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Men kender det godt, bor selv på 1. sal og har nogle gange et rend op og ned.
Og god bedring til staklen
dec 2006
Tror du har misforstået :o) Dét der er så frustrerende er, at hun ikke bare sætter sig og gør hvad hun skal, istedet for at rende rundt om sig selv 30 gang.
For jo, jeg har netop haft diarré, og så er første toilet det bedste toilet, om det så er et herretoilet ;o)
dec 2006
jan 2010
Jeg har faktisk også selv haft en nat hvor jeg har rendt ude i haven med min hund, og han ville heller ingen ting han rendte også bare frem og tilbage og peb når vi kom ind og jeg havde fået puttet mig under dynen :o) Og det er altså rigtig træls... Men jeg står da bare op igen og gentager "succesen" stadig uden held.
Men det var ikke diarré han kunne nok bare ikke få det til at "løbe til" hi hi.
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 77 Svar: 362
jan 2010
Men lige et godt råd: lad være med at fodre jeres hund med en hel kurv!!!! :o)
Det tager 14 dage før det hele er ude :o) Vores hund kastede kurv op samt sked kurv i 14 dage, det er utroligt alt det kunne være i hans mave, samtidig med at han stadig spiste hans ris og havregrød med velbehag :o) Og jeg siger jer når han kastede op og når det kom ud bagtil så var der altså virkelig meget kurv med hver gang og det var flere gange om dagen :o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
Diarré + Ingen koncentration = ARGH!